حجازیان:

مسابقات بین‌المللی دهه فجر با کیفیت بالا در جریان است

مسئول برگزاری رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز گفت: قم شهر خوبی برای میزبانی مسابقات است و پیکارها را به بهترین شکل پیگیری می کنیم.

حجازیان: مسابقات بین‌المللی دهه فجر با کیفیت بالا در جریان استعلیرضا حجازیان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص رقابت های بین المللی جام فجر گفت: مسابقات تنیس روی میز دهه فجر از صبح دوازدهم بهمن در قم آغاز شد.
 
حجازیان افزود: 25 بازیکن از سراسر کشور در این رقابت ها حضور یافتند و در نهایت 4 نفر برتر به مرحله نهایی رقابت های آزاد رسیدند.
 
13 بهمن هم مرحله اول این جایزه بزرگ با حضور 16 بازیکن در 4 گروه آغاز شد.
 
وی در ادامه گفت: 4 بازیکن خارجی،6 بازیکن دسته برتر و 4 نفر رقابت آزاد و 2 ورزشگاه از قم مرحله اول جایزه بزرگ را برگزار می کنند و مرحله دوم هم همین امروز برگزار خواهد شد.
 
رقابت های نیمه نهایی و فینال این بازی ها هم فردا برگزار می شود.
 
حجازیان در خصوص تفاوت این رقابت ها با فجر کاپ اظهار داشت: جایزه بزرگ دهه فجر هم اکنون در حال برگزاری است و به صورت انفرادی انجام می شود، اما مسابقات فجرکاپ به صورت تیمی و انفرادی برگزار می شود.
 
همچنین در مسابقات فجرکاپ 2 گروه آقایان و بانوان حضور دارند، تیم های خارجی هم به این مسابقات می آیند.
 
مسئول برگزاری این رقابت ها در خصوص میزبانی استان قم هم این چنین گفت: امکانات این استان برای برگزاری رقابت های انفرادی با همین تعداد مناسب است و این شهر هتل ها و شرایط خوبی دارد.
 
حجازیان در انتها و در خصوص کیفیت این رقابت ها هم گفت: بازیکنان خوبی در این بازی ها حضور داند و به همین دلیل این رقابت ها از سطح خوبی برخوردار است، به طور مثال 2 بازیکن چینی شهرداری تبریز تاکنون نباخته‌اند و بازیکنان کره‌ای هم بازیکنان خوبی هستند.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار