اردبیل؛

افتتاح 16 طرح تولیدی و عمرانی کشاورزی در شهرستان گرمی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمی گفت: در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۶ طرح تولیدی و عمرانی کشاورزی در شهرستان گرمی افتتاح شد.

افتتاح 16 طرح تولیدی و عمرانی کشاورزی در شهرستان گرمی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اردبیل؛ سیدنورالدین شارعی ظهر امروز در جلسه بررسی پروژه‌های کشاورزی شهرستان گرمی اظهار داشت: در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی 16 طرح تولیدی و عمرانی کشاورزی در شهرستان گرمی افتتاح می‌شود.

وی افزود: جهاد کشاورزی شهرستان گرمی در این ایام 7 طرح تولیدی آبیاری تحت فشار قطره ای محصولات پسته، شلیل، هلو، به، گردو و بادام درمساحت 26.24 هکتار با اشتغالزایی مستقیم 7 نفر، دو طرح تولیدی آبیاری تحت فشار بارانی محصول گندم و جو درمساحت 51 هکتار با اشتغالزایی مستقیم 9 نفر و یک واحد تولیدی پرورش بوقلمون گوشتی با ظرفیت 400 قطعه بوقلمون با اشتغالزایی مستقیم 4 نفر در شهرستان گرمی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار داد.

شارعی بیان کرد: سه مورد پروژه احداث استخر ذخیره آب در روستاهای سلاله، اولی کندی و قاسم کندی در مجموع به حجم 200.11 مترمکعب، دو مورد بهسازی کانال روستاهای سلاله و اولی کندی به طول 2 هزار و 240 متر، یک مورد احداث بند انحرافی به طول 5.13 متر، در مجموع با اعتبار 6 میلیارد و 855 میلیون ریال با هدف بالا بردن راندمان ذخیره و انتقال آب و نیز 20 کیلومتر احداث جاده بین مزارع با هزینه یک میلیارد و 448 میلیون ریال از جمله طرح‌های عمرانی قابل افتتاح جهاد کشاورزی شهرستان گرمی در دهه فجر بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمی با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی در اقتصاد شهرستان تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران از طرح‌های زودبازده و با کارایی بیشتر با اعطای تسهیلات با سود پایین استقبال و حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.