اصفهان؛

مطالبه جدی جوانان تیران و کرون برای احداث استخر شنا

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون گفت: احداث استخر شنا مطالبه جدی جوانان و نوجوانان شهرستان تیران و کرون از مسئولان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید خلیلی افزود: با توجه به جمعیت 33 درصدی جوان و جمعیت بیش از 10درصدی کودک و نوجوان در شهرستان تیران و کرون که نشان از جوان بودن جمعیت شهرستان است تامین نیازهای این قشر امری ضروری است.
وی افزود: وجود امکانات ورزشی و در دسترس بودن این امکانات موجب ایجاد شور و نشاط مردم و به ویژه جوانان و نوجوان می شود که بستری برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.
وی با اشاره به محدودیت اعتبارات دولتی برای تاسیس مراکز ورزشی در شهرستان تیران و کرون گفت: بسترسازی و حمایت از بخش خصوصی برای کمک به توسعه فضاهای ورزشی در شهرستان فراهم شده که احداث استخر شنا در این شهرستان یکی از بسترهای مشارکتی بین دولت و بخش خصوصی است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون افزود:اولین استخر شنا مدرن شهرستان تیران و کرون با مشارکت بخش خصوصی کلنگ زنی در فضایی به وسعت 10 هزار مترمربع احداث می شود که در این مجموعه علاوه بر استخر شنا، چمن مصنوعی، سایت بازی کارتینگ و ورزش های محلی و پر نشاط پیش بینی شده است.
وی خاطرنشان کرد: فرمانداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون برای حمایت از بخش خصوصی بستر را فراهم ساخته تا با ورود سرمایه گذاران نیازهای ورزشی شهرستان تیران و کرون تامین شود.
شهرستان تیران و کرون در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد که هیچ استخر شنا ندارد و استخر شنای آموزش و پرورش شهرستان نیز از 10 سال گذشته تاکنون ساخته نشده است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.