زنجان؛

پیروزی انقلاب اسلامی حاصل خون پاک شهدا، وحدت و همدلی ملت ایران است

مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان با بیان این که ایام الله دهه فجر نقطه عطف جمهوری اسلامی است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی حاصل خون پاک شهدا، وحدت و همدلی ملت ایران است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از زنجان؛ احمد غریوی در جشن بزرگ کمیته کارگری ستاد دهه فجر شهرستان ابهر گفت: گرامیداشت این ایام فرصتی مناسب برای تبیین آرمان های انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و شهدا است.

وي افزود: انقلاب اسلامی ایران امانت و هدیه ای الهی بوده و هر روز این انقلاب باشکوه و جلال بیشتر در عرصه های ملی و بین المللی برکت ها و دستاوردهای خود را عرضه می کند.

غریوی با اشاره به این که ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی با دست خالی و در سایه استقامت و صبر به دست آمده است، عنوان کرد: امروز همه ما وظیفه خطیری در حفظ این دستاوردها داریم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ایام الله دهه فجر فرصت بسیار مناسبی خواهد بود برای معرفی دستآوردها و اهداف پیروزی انقلاب به جامعه به ویژه به نسل هایی که آن روزها را ندیده اند.

مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان با بیان این که در سایه اعتماد و توکل به خدای متعال نظام جمهوری اسلامی تاکنون با وجود توطئه های دشمنان و استکبار جهانی راه خود ادامه داده است، اظهار کرد: از این پس نیز با حفظ وحدت و همدلی دسیسه های دشمن را نقش برآب می کند.

غریوی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دهه فجر امسال با توجه به برگزاری انتخابات نسبت به سال های پیش متمایز است.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: پیروزی ، شهدا ، ایران ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.