آخرین رده بندی بهترین جودوکاران دنیا:

ملایی به رنکینگ 35 دنیا رسید

رده بندی بهترین جودوکاران دنیا از سوی فدراسیون جهانی جودو اعلام شد که 2 ملی پوش کشورمان نیز جایگاه بالای 30 را از آن خود کردند.

ملایی به رنکینگ 35 دنیا رسید

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از پایان مسابقات جودو گراند اسلم پاریس فدراسیون جهانی جودو رنکینگ بهترین جودو کاران دنیا را اعلام کرد که طی آن در 2 وزن 81- کیلو گرم و 100- کیلو گرم که ملی پوشان کشورمان برای المپیکی شدن می‌جنگند در رنکینگ بالای 30 قرار گرفته‌اند.

بر این اساس در وزن 81- کیلو گرم سعید ملایی با 2 پیروزی که در مسابقات جایزه بزرگ فرانسه بدست آورد و جمع امتیازات خود را به عدد 580 رساند و در جایگاه سی و پنجم جهان قرار گرفت، در این وزن "آوتاندیلی" از گرجستان با 3340 امتیاز در صدر قرار دارد، "تاکانری" از ژاپن با 2242 امتیاز در مکان دوم و "آنتوئین" از کانادا با 2140 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در وزن 100- کیلو گرم جواد محجوب دیگر جودوکار ملی پوش کشورمان که شانس المپیکی شدن دارد با یک پیروزی که در پاریس به دست آورد، جمع امتیازات خود را به 582 رساند و در جایگاه 32 جهان قرار گرفت.

در همین وزن "المار قاسمون" آذربایجانی با 2490 امتیاز در جایگاه اول این وزن قرار دارد، "مارت" از فرانسه با 2462 امتیاز در مکان دوم و "لوکاس" از جمهوری چک با 2284 امتیاز درمکان سوم قراردارند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار