ترکاشوند:

مجبور شدیم استعفا دهیم/ تنها سالن تمرین‌مان را گرفتند

نایب رئیس هیئت جودو و کوراش تهران گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تنها سالن ما را گرفت و به ما کمک مالی نکرد.

پیمان ترکاشوند نایب رئیس هیئت جودو کوراش استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ما در سال 93 بهترین هیئت از طرف فدراسیون انتخاب شدیم و جز 5 هیئت برتر از سمت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران شناخته شدیم.

حدود 6 هزار جودو کار در تهران داریم و تنها منبع درآمدمان یک سالن بود که طبق قول‌هایی که معاون اداره کل ورزش و جوانان به ما داده بود به خاطر المپیکی بودن جودو و اینکه به شروع این رویداد مهم نزدیک هستیم قرار بود یک سالن دیگر هم به ما بدهند ولی متاسفانه نه تنها سالن دیگری به ما ندادند بلکه تنها سالن ما را هم گرفتند.

وی در ادامه افزود: ظاهرا ما را به خاطر عملکرد خوبی که داشتیم تشویق کردند علی‌رغم قول‌های داده شده مبنی بر کمک مالی نه تنها کمک مالی نکردند بلکه تنها منبع درآمد ما را گرفتند و سالن را به فردی اجاره دادند این در صورتی که است که در جودو 2 سهمیه کسب شده که یکی از این 2 سهمیه توسط جودوکار استان تهران کسب شده است.

ترکاشوند گفت: در سال 94 با تمام این مشکلات عملکرد خوبی را ارائه دادیم و به همراه داود بلوطی رئیس هیئت و رئیس کمیته فنی استاد کیهان از هیئت‌های شهرستان‌های تابعه و باشگاه‌های فعال و قهرمان‌پرور بازدید می‌کردیم و با تشویق آنها را به فعالیت بیشتر ترغیب می‌کردیم با برگزاری کلاس‌های بازآموزی ویژه مربیان و داوران به صورت رایگان سعی کردیم مربیان و داوران را با علم روز آشنا کنیم.

برای اولین بار 2 دوره کلاس آموزش دفاع شخصی را برگزار کردیم و در کلیه رده‌های سنی و بخش بانوان مسابقات متعدد و زیادی برگزار شد که نتایج خیلی خوبی را به همراه داشت که با همدلی و هماهنگی همکاران خوبم در حوزه‌ها و شهرستان‌های استان تهران با وجود مشکلات فراوان سال 94 را با کسب نتایج خوب به پایان رساندیم.

نایب رئیس هیئت جودو استان تهران اذعان داشت: در سال 94 بیش از 80 میلیون تومان برای جودو استان هزینه کردیم ولی مبلغی که از سمت اداره کل به ما پرداخت شد 8 میلیون تومان بود که این کمتر 10 درصد هزینه‌های ما را هم جبران نکرد و فدراسیون جودو هم متاسفانه هیچ کمکی به ما نکرد این مشکلات مالی و عدم حمایت‌ها بود که داود بلوطی را مجبور به استعفا کرد که سرپرست فدراسیون جودو هم با این استعفا موافقت کرد و ما هم همچنان منتظر مشخص شدن سرپرست برای هیئت جودو هستیم.

ترکاشوند تصریح کرد: فدراسیون اقدام به موازی کاری کرده و به ارگان‌ها اجازه داده که بدون هماهنگی با هیئت آزمون کمربند برگزار کنند و دان بدهند اگر هیئت جودو استان متولی جودو استان تهران است پس چرا هر ارگانی برای خودش آزمون می‌گیرد؟ فدراسیون می‌توانست بهتر عمل کند و هیئت را حمایت کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای ملایی و محجوب که تا کنون موفق به کسب سهمیه المپیک شده‌اند و همچنین برای تمامی جودوکاران مربیان و داوران استان تهران آرزوی موفقیت و سربلندی را دارم و امیدوارم در سال جدید با سرپرست جدید جودو تهران دیگر با این مشکلات دست و پنجه نرم نکند و شرایط بهتری پیدا کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار