مشهد؛

مشارکت 5 نهاد دولتی برای آزاد سازی اراضی ملی

معاون دادستان مشهد گفت: با مشارکت 5 نهاد متولی، راه و شهرسازی، منابع طبیعی، صنعت، معدن، و تجارت، حفاظت از محیط زیست و شهرداری، اراضی ملی آزاد سازی می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد بخشی ‌محبی از آزاد سازی۴۰۰ هزار متر مربع از اراضی ملی مشهد خبردادوافزود: موضوع ارتفاعات، زمین‌خواری و کشف‌رود به‌دلیل اینکه جزو بیت‌المال بود از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار بوده و از حساسیت خاصی هم برخوردار است.

معاون دادستان مشهد گفت: در این رابطه برخورد لازم و قانونی با متخلفان صورت پذیرفته و عمده مشکل خلع‌های موجود میان راه و شهرسازی، منابع طبیعی و اداره ثبت اسناد بود که برطرف شده و اکنون شاهد همکاری خوب این سه مجموعه هستیم.

بخشی‌محبی تصریح کرد: 9هزار هکتار از ارتفاعات جنوبی مشهد و 750هکتار از کشف‌رود رفع تصرف شد و امیدواریم که این اقدامات به‌خوبی در سراسر کشور با مشارکت 5 نهاد متولی راه و شهرسازی، منابع طبیعی، صنعت، معدن، و تجارت، حفاظت از محیط زیست و شهرداری انجام شود.

وی تأکید کرد: در حال حاضر رفع تصرف‌ها تا 1300هکتار در دستور کار قرار گرفته و 417 نهال هم در ارتفاعات جنوبی مشهد کاشته شده تا شرایط زیست محیطی این منطقه بهبود یابد.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.