همدان؛

افتتاح 30 طرح عمرانی در بخش مرکزی ملایر

30 طرح عمرانی ، خدماتی و کشاورزی بخش زند ملایر همزمان با دهه فجر اقتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرماندار ملایر گفت: در نهمین روز از ایام مبارک دهه فجر 30 طرح عمرانی با 107 میلیارد و 756 میلیون ریال هزینه در بخش مرکزی ملایر بهره برداری شد.

عبدالعظیم رضایی اظهار کرد: با همت دولت تدبیر و امید هیچ طرح عمرانی در کشور تعطیل نشد و با وجود اینکه درآمد دولت به یک ششم کاهش یافت، مبلغی از اعتبارات عمرانی کم نشد.

وی با بیان اینکه این خدمات و اقدامات از برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا است، افزود: با اجرایی شدن برجام، برنامه های اقتصادی دولت و حجم سرمایه گذاری های عظیم، از سال آینده مشکلات اقتصادی به مرور رفع خواهد شد و شاهد خدمات رسانی بهتر و مطلوب تر در شان ملت ایران خواهیم بود.

وی بر لزوم حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفندماه شد و بیان کرد: مردم بویژه اهالی روستاها نباید به وعده های توخالی و غیر عملی کاندیداها توجه کنند و با آگاهی و شناخت کامل فرد اصلح را انتخاب کنند.

رضایی با بیان اینکه مردم ما همواره در تمامی عرصه آگاه و هوشیار هستند، افزود: در این عرصه نیز مردم باید با هوشیاری و دلسوزی کامل به افراد متدین و کارآمد رای دهند و با یک برگ رای که در اختیار دارند، از حق خود استفاده کنند.

بخشدار بخش مرکزی ملایر نیز گفت: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفندماه تمامی معادلات دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر هم خواهد زد.

حسین فارسی افزود: باوجود کمبود اعتبارات و منابع مالی امسال طرح ها و طرح های خوبی در بخش مرکزی اجرا شد و تعدادی طرح نیز در دست اجرا است که بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در نهمین روز از ایام دهه فجر بیش از 30 طرح و  طرح عمرانی با 107 میلیارد و 756 میلیون ریال اعتبار در بخش مرکزی بهره برداری شد که عمده این طرح ها واگذاری مسکن به روستاییان، گازرسانی و آسفالت راه های روستایی و بهسازی روستاها بوده است.

وی اظهار کرد: در این روز طرح هادی و بهسازی روستای شوشاب با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون ریال افتتاح و همزمان 112 واحد مسکن روستایی با اعتبار 17 میلیارد ریال در روستاهای بخش مرکزی واگذار شد.

فارسی از افتتاح گازرسانی به روستای قره تگینی با اعتبار هشت میلیارد و 600 میلیون ریال، گازرسانی به روستای خان آباد با اعتبار هفت میلیارد و 600 میلیون ریال و گازرسانی به روستای محمود آباد با اعتبار 10 میلیارد و 700 میلیون ریال خبر داد.

همچنین روکش و شانه سازی آسفالت محور همدان- ملایر، بیس و آسفالت دور برگردان روستای کرکان و همزمان بیس و آسفالت راه روستای سلطانیه و آسفالت راه روستایی توتل – فوران نیز با اعتبار 11 میلیارد و 670 میلیون ریال افتتاح شد.

افتتاح ساختمان دهیاری روستای طجر علوی و همزمان جدولگذاری، بازگشایی معابر، تسطیح و آسفالت و اجرای پل در روستاهای علوی، اسلام آباد، جوراب، حاجی آباد، گماسا، ازناو، توچغاز، نامیله و جوزان با اعتبار 16 میلیارد و 988 میلیون ریال از دیگر طرح های قابل افتتاح بود.

همچنین در این روز توسعه، تکمیل و تجهیز فاز دوم جوش تخصصی ملایر با اعتبار 688 میلیون ریال، استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس ملایر با 46 کلاس درس و اتاق در شش مدرسه با اعتبار دو میلیارد و 10 میلیون ریال و واگذاری 42 واحد مسکن مهر ملایر با 20 میلیارد ریال اعتبار بهره برداری شد.

انتهای پیام/ی



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.