اردبیل؛

آغاز عملیات گازرسانی به 160 روستای استان اردبیل

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر عملیات گازرسانی به ۱۶۰ خانوار روستایی با بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ خانوار آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فیروز خدایی افزود: همزمان با ایام دهه مبارک فجر و در پاسداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران عملیات گازرسانی به 160 خانوار روستایی با بیش از 5 هزار و 500 خانوار آغاز شد.

وی با بیان اینکه برای اتمام عملیات گازرسانی به این تعداد روستا در مجموع بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت:‌ در همین ایام شاهد افتتاح و برخورداری 81 روستا، 2 محور صنعتی و 2 ساختمان اداری با اعتباری بالغ بر 287 میلیارد ریال خواهیم بود.

خدایی افزود: با افتتاح پروژه‌های گازرسانی در دهه فجر امسال بالغ بر 6 هزار خانوار روستایی در سطح استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

وی با اشاره به عزم جدی دولت و شرکت ملی گاز ایران در بحث گازرسانی به مناطق محروم بیان کرد: با عنایت به این رویکرد و با اجرایی شدن بند ق تبصره 2 قانون بودجه سال 93 تا پایان سال 96 تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان از موهبت الهی گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.