اردبیل؛

تکمیل 85 درصد ظرفیت مراکز اقامتی در سرعین

دبیر سومین جشنواره زمستانی شهرستان سرعین گفت: با برگزاری سومین جشنواره زمستانی سرعین بیش از 85 درصد ظرفیت مراکز اقامتی این شهرستان تکمیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ جعفر بذری در آئین اختتامیه سومین جشنواره زمستانی در سرعین اظهار داشت: با برگزاری سومین جشنواره زمستانی سرعین بیش از 85 درصد ظرفیت مراکز اقامتی شهرستان سرعین تکمیل شد و در این زمینه استقبال میهمانان بسیار باشکوه بود.

وی با اشاره به اینکه سومین جشنواره زمستانی سرعین به صورت باشکوه و منظم و با حمایت بخش خصوصی، جامعه هتل‌داران و دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان سرعین برگزار شد، افزود: برگزاری این جشنواره تاثیر بسزایی در رونق بخش اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار در سرعین داشت و برگزاری منظم این جشنواره در هر هفته همگان را متحیر کرد.

دبیر سومین جشنواره زمستانی سرعین بذری تصریح کرد: سومین جشنواره زمستانی سرعین امسال با حضور هنرمندان مشهور سینما و تئاتر در شهرستان سرعین بر گزار شده و این امر حال و هوای خاصی به برگزاری این جشنواره بخشیده بود و مراسم اختتامیه این جشنواره نیز با حضور هنرمندان و خوانندگان مطرح کشور برگزار شد.

بذری اظهار کرد: شهرستان سرعین ظرفیت‌های بسیار عظیمی در بخش گردشگری و توریستی دارد و برگزاری سومین جشنواره سرعین در راستای معرفی این قابلیت‌ها بسیار تاثیرگذار بود و در 4 هفته برگزاری این جشنواره تعداد مسافران داخلی درشهرستان سرعین به طور چشمگیری افزایش داشت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.