اصفهان؛

نقش ائمه جمعه در برابر تهاجم فرهنگی

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: ایستادگی ائمه جماعات در برابر تهاجم فرهنگی ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد گفت : خداوند محبت کسانی که ایمان خالصانه دارند را در دل‌های مردم قرار می‌دهد و این یک محبت الهی است و عشق مردم به خمینی کبیر همچون عشقی بود که به ائمه داشتند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه رهنمود های رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) درباره سیاست خارجه همچون کلام قرآن است، افزود : حتی یک مورد هم مشاهده نکرده‌ام که سخنان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب درباره مسائل ارتباط ما با کفار و غرب به غیر سخن پروردگار در قرآن باشد .

وی تصریح کرد:بر اساس آیات قرآن دشمنان به دو گروه تقسیم می‌شوند.گروه اول کسانی هستند که با شما هیچ کاری ندارند پس شما نیز نباید با آن‌ها کاری داشته باشید مانند رابطه ایران و روسیه و گروه دوم کسانی هستند که با شما جنگ دارند مانند آمریکا و اسرائیل، که درباره این دسته خداوند می‌فرماید که جان و مالشان برای ما اهمیت ندارد .

طباطبائی نژاد گفت: انقلاب ایران تنها برای نماز و روزه نبود و اصل این بود که از زیر سلطه استکبار و دشمنان خارج شویم و دیگر با ذلت زندگی نکنیم.

آیت‌الله طباطبائی اظهار داشت: قرآن سه اصل را برای مسلمانان قرار داده است، اول اینکه کفار نباید بر شما مسلط شوند، دوم اینکه همه مسلمانان باید رهبری واحد که مجتهدی عادل باشد برگزینند و سوم اسلامی بودن قوانین حاکم بر جامعه است که این مسائل در کشور ما رعایت می‌شود .

وی با اشاره به اینکه اشتباهات برخی‌ نباید به اسم نظام و حکومت اسلامی نوشته شود، افزود: گناهان و اشتباهاتی که در کشور رخ می‌‌دهد ربطی به حکومت اسلامی ندارد و باید دانست که حکومت انسان‌ها نیستند و حکومت ما بر اساس دین و قانون اساسی است و امام خمینی (ره) یک حکومت دینی را که در نظر ائمه بوده است را به وجود آورد.

وی تصریح کرد: ما نباید توجهی به شبکه‌های فارسی زبان کفار داشته باشیم و از تبلیغات آن‌ها نباید ناامید شویم و ائمه جماعات در این زمینه وظیفه دارند که هرگونه تلاشی را در راه اسلام و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب انجام دهند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو بیان کرد: اگر دشمن را دست کم بگیریم انقلاب از دست ما رفته است و ما باید در این انتخابات بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل کنیم به این دلیل که دشمن غربی منتظر این است که یک رأی کمتر شود تا بگویند افراد از حکومت جدا شده‌اند و تفرقه ایجاد کنند.  

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.