شهرکرد؛

اختتامیه چهارمین جشنواره سرود خوانی استان چهارمحال و بختیاری

همزمان با دهه مبارک فجر، اختتامیه چهارمین جشنواره استانی سرود خوانی در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اختتامیه چهارمین جشنواره استانی سرود خوانی در شهرکرد برگزار شد. 

به گفته حبیب نجفی دبیر این جشنواره؛ 21 گروه سرود از 20 مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح چهارمحال و بختیاری، در این جشنواره استانی با یکدیگر رقابت کردند. 

بر اساس این گزارش؛ گروه های سرود مراکز لردگان، فارسان، باباحیدر و مرکز شماره یک شهرکرد به عنوان گروه های برتر این جشنواره انتخاب و معرفی شدند. 

در بخش سرود اعضای نوجوان، گروه سرود مرکز فرهنگی هنری گندمان و در بخش تک خوان سرود، حمید حیدری از مرکز سورشجان، محمد مهدی رئیسی از مرکز گهرو و جواد برقی از مرکز لردگان، به عنوان منتخب شناخته شدند.

هیأت داوران این جشنواره، ضمن تقدیر از گروه های شرکت کننده، تمرین مکرر و استفاده از تجربیات گروههای قوی، برگزاری کارگاههای آموزشی سرود خوانی و شناخت وسعت صدای اعضای گروه توسط مربی را از جمله نکات قابل توجه در پیشرفت سرود خوانی در استان عنوان کردند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.