شهرکرد؛

اختتامیه سومین جشنواره فیلم کوتاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

همزمان با دهه مبارک فجر، آیین اختتامیه سومین جشنواره فیلم کوتاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با معرفی و تقدیر از نفرات برتر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همزمان با دهه مبارک فجر، آیین اختتامیه سومین جشنواره فیلم کوتاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با معرفی و تقدیر از نفرات برتر، و با حضور مناف یحی پور معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و جمعی از اعضای کانون در شهرکرد برگزار شد.
 
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در این آیین گفت: مربیان و اعضای کودک و نوجوان بیست مرکز فرهنگی هنری این کانون در استان، با 63 فیلم کوتاه و به مدت دو روز با هم به رقابت پرداختند که 8 اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شد. 

فرزاد رحیمی افزود: شرکت کنندگان در این جشنواره، در موضوعات پرسش مهر سال 94، موفقیت برجام، حفظ و استفاده درست از منابع آب، آداب و رسوم محلی، رویاهای کودکانه و موضوعات آزاد با یکدیگر رقابت کردند.

وی اضافه کرد: این جشنواره با هدف پرورش، کشف و به تصویر کشیدن ایده ها، خلاقیت ها و استعدادهای کودکان و نوجوانان علاقه مند به ساخت کارهای سینمایی و زیر شاخه های آن، و افزایش ماندگاری مفاهیم در ذهن کودکان برگزار شد. 

در پایان این جشنواره، 3 برگزیده از میان مربیان کانون، 3 برگزیده از میان اعضاء و 2 برگزیده از سوی داوران نوجوان حاضر در جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دارای گسترده ترین شبکه کتابخانه های فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان در کشور، و همچنین تهیه کننده فیلم ها، انیمیشن ها و موسیقی های معتبر در این زمینه است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.