اصفهان؛

مطالعه مددجویان در کتابخانه های استان اصفهان

روزانه بیش از 10 هزار مددجو در ۳۶ کتابخانه استان اصفهان مشغول مطالعه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان ، مدیر کل زندانهای استان اصفهان اظهار داشت:در حال حاضر بیش از ۳۶ کتابخانه با 135 هزار و 491 جلد کتاب در اختیار مددجویان قرار دارد که در اختیار مددجویان قرار گرفته که باعث کاهش آسیب های درون زندان شده است.

رمضان امیری افزود : توسعه فرهنگ مطالعه از برنامه های در حال انجام در سطح زندانهای استان است که در این طرح افرادی که توسط مراجع قضایی با هرگونه عنوان مجرمانه به زندانها معرفی می شوند تحت برنامه های فرهنگی و مذهبی قرار می گیرند.

امیری گفت : اهداء وتأمین کتاب توسط خیرین ،تهیه روزنامه های دیواری ونشریات به منظور ارتقاءفرهنگ کتاب وکتابخوانی وتشکیل هیات تحریریه وانتشار وتهیه ماهنامه فرهنگی در زندانهای استان از دیگر گام هایی است که در مجموعه فرهنگی تربیتی زندانهابرداشته شده است.

مدیر کل زندانهای استان اصفهان اضافه کرد: اخذمجوز ۱۱ کتابخانه مشارکتی از نهاد کتابخانه ها برای زندانهای استان- برپایی نمایشگاههای کتاب و محصولات فرهنگی به مناسبتهای مختلف -راه اندازی کتابخانه های سیار در اکثر زندانها بمنظور ارتقاء فرهنگ مطالعه وتعامل با ادارات مختلف، از جمله فعالیتهایی است که درراستای نشر فرهنگ مطالعه در بین مددجویان به ثمر نشسته است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.