37 سال اقتدار/21

جهانگیری: به برجام نمره 20 می‌دهم

معاون اول رئیس جمهور گفت: برجام نمره 20 گرفته است.

جهانگیری: به برجام نمره 20 می‌دهم

 به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در پاسخ به باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه به برجام چه نمره‌ای می‌دهید گفت: برجام نمره 20 می‌گیرد.

جهانگیری حضور مردم را بسیار چشمگیر شمرد و گفت: مردم ایران همواره حق‌شناس و موقعیت‌شناس نسبت به مسائل مختلف کشور بوده‌اند مخصوصا در مقطع فعلی که اتفاقات متفاوتی در منطقه و جهان بوجود آمده است. 

وی افزود: امروز کشورهای لیبی، یمن، سوریه و عراق از نظر امنیت مشکلات بسیاری دارند و همواره با گروه‌های تروریستی در منطقه درگیرند که در این راستا ایران نقش بسزایی را ایفا می‌کند.

جهانگیری درباره انتخابات و حضور مردم در این عرصه تصریح کرد: ملت ایران همواره نسبت به مسائل کشورش حساس بوده و با حضور در این راهپیمایی مردم وحدت ملی‌شان را به رخ جهانیان می‌کشند و این حرکت دشمنان را ناامید می‌کند.

وی اضافه کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مسئولان را دلگرم برای حل و فصل مسائل کشور می‌کند که بتوانند با روحیه مشکلات کشور را حل و فصل کنند

وی اضافه کرد: دو انتخابات مهم خبرگان و مجلس شورای اسلامی پیش روی ملت است که در این راستا مجلس جایگاه مهمی در نظام تصمیم‌گیری دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم در انتخابات نیز حضور حداکثری مردم را شاهد باشیم. 


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار