بیرجند؛

ادامه راه انقلاب و نهضت انقلاب اسلامی وابسته به صبر و شکر ملت است

همایش ملی ۲۲بهمن همایش شکر ملت ایران در برابر امام خمینی(ره)و همایش صبر و مقاومت در ۳۷سال پیروزی انقلاب اسلامی و نمادی از ایستادگی ملت اسلامی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیرجند؛نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی افزود:ادامه راه انقلاب و نهضت اسلامی وابسته به صبر و شکر ملت ایران اسلامی است که در آحاد ملت ایران این صبر و شکر قابل دید است که جزء امتیازات و ویژگی های ملت انقلاب اسلامی محسوب می شود.

وی گفت:تحلیل گران جهانی در عرصه های گوناگون در رشته های علمی در طی این سالها کوشیده اند نهضت بزرگ اسلامی ما را تحلیل کنند ولی با روش های مرسوم خودشان هنوز نتوانسته اند از اسرار انقلاب اسلامی راز گشایی کنند که چگونه می شود ملتی پس از ۳۷سال هنوز مثل روزهای اول همچنان نشاط انقلابی خود را داشته باشد.

وی افزود:نهضت اسلامی ما نقطه تمایز و اتصال به بی کران وحی الهی و ارتباط با ملکوت اعلاء که این مشخصه باعث تفاوت ان می شود ریشه دارد.

رئیس رسیدگی به امور مساجد اظهار کرد: نهضت اسلامی به خاطر داشتن پیام جهانی توحید و حرکت ضدطاغوت و استکبار به ایران تنها اکتفا نکرد و موج آن در سالهای اول به اکثر نقاط جهان صادر شد و طبق گفته امام راحل موج این انقلاب را به همه جهان صادر میکنیم،صادر شد.

حجت الاسلام علی اکبری خاطر نشان کرد:ملت ما امروز هم دشمن درجه اول خود را همچنان امریکا جهان خوار میداند،اگرچه امریکا با هزاران روپوش چهره ی جنایتکار خود را آرایش کند اما ملت ایران با عنایت پروردگار و ولایت الهی دشمن را شناسایی میکند،حتی اگر چهره خود را پشت ماسک دیپلماسی مخفی کند و لبخند های دیپلماتیک بزند.

وی بیان کرد:ما امروز در فضای داخلی کشور در ذهنیت و افکار عمومی با موضوع برجام و بعد برجام مواجه هستیم که رهبر ما به مردم یادآوری کرده اند که مسئله ی برجام خیلی مهم نیست بلکه مهم بعد برجام است که ما الان در ان دوره به سر می بریم.

وی در اخر افزود:مسئله نفوذ را نیز طبق گفته اقا باید جدی بگیریم و اجازه نفوذ را به دشمنان ندهیم،زیرا دشمنان می خواهند ریشه های این درخت پاک را موریانه وار بجوند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.