شهرکرد؛

حضور باشکوه مردم بیانگر حمایت از نظام است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حضور باشکوه آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن، بیانگر حمایت همه جانبه آنان از نظام اسلامی و دولت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی در مراسم راهپیمایی حماسی یوم الله 22 بهمن در شهرکرد گفت: مردم استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور، امروز با حضور پرشور و شعور خود در راهپیمایی 22 بهمن، ثابت کردند که با گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، همچنان حامی و در مسیر آرمان های نظام و انقلاب هستند و در دفاع از انقلاب اسلامی ذره ای کوتاه نخواهند آمد.

وی، با بیان اینکه در 37 سال گذشته، استکبار جهانی برای ضربه زدن به نظام و براندازی جمهوری اسلامی، نقشه های فراوانی را طراحی کرده است، افزود: آنان حتی از اعمال تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی، کوتاهی نکردند اما حمایت مردم همیشه آگاه کشور در صحنه های مختلف از دولتمردان و مسئولان نظام، گذر از تحریم را نیز آسان کرد.

سلیمانی ادامه داد: با موفقیت ایران در مذاکرات هسته ای و ثابت شدن حقانیت ایران در برابر دنیا، بار دیگر توطئه غربی ها برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی خنثی شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: مردم استان چهارمحال و بختیاری در کنار سایر مردم آزاده ایران، در مبارزه با رژیم ستمشاهی و پیروزی انقلاب اسلامی، حضور و نقش چشمگیری داشتند که بیعت جمعی از قوم بختیاری در 19 بهمن 1357 با امام خمینی (ره)، مبین انزجار این قوم از رژیم طاغوت بود.

سلیمانی، درخصوص انتخابات اسفندماه امسال نیز گفت: مردم با حضور پرشور و گسترده خود در پای صندوق های رأی، برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم می افزایند.

وی خاطر نشان کرد: شرایط و امکانات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در چهارمحال و بختیاری فراهم شده است. 

مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، از ساعت 10 صبح امروز پنج شنبه، همزمان با سراسر کشور و با حضور پرشور و بی نظیر اقشار مختلف مردم، در 117 نقطه استان چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.

این راهپیمایی در شهرکرد مرکز استان، از میدان انقلاب به سمت میدان 12 محرم، چهارراه بازار و میدان امامزادگان دو خاتون (س) با سخنرانی نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، و برنامه‌های متنوع دیگری چون سرود 1357 نفری، ایستگاه نقاشی، ایستگاه عکس یادگاری، اجرای ورزش پهلوانی باستانی، و رهاسازی 37 کبوتر سفید برگزار شد.


انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.