اصفهان؛

بهار و نوروز با مهربان‌ترین "بابای دنیا" در دارالمومنین کاشان

دارالمومنین کاشان مهربان‌ترین "بابای دنیا" را با عطر بهار، نوروز و مهدویت در باغ تاریخی فین کاشان، عروس باغ‌های ایرانی به گردشگران هدیه می‌دهد.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان، در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان گفت:برپایی ایستگاه نقاشی "مهربان ترین بابای دنیا" با موضوع بهار،نوروز و مهدویت(ع) از جمله برنامه های جذابی است که به همت جامعه مهدویت در باغ تاریخی فین برای گردشگران کودک اجرا می‌ شود.
علیرضاعبداله‌زاده، با اشاره به اهدای کتابی با موضوع امام زمان (عج) به هر کودک گفت: شورای امر به معروف اداره میراث فرهنگی ویژه‌برنامه‌های آموزشی و سرگرمی با محوریت مفاهیم ارزشی و فرهنگی به‌ویژه شعائر اسلامی را برای مسافران بهار در نوروز 95 تدارک دیده‌ که مورد استقبال گردشگران قرار گرفته‌است.
وی با تاکید بر فرهنگ ارزشی حاکم بر شهر دارالمومنین کاشان و مسافرپذیربودن این شهرستان با جاذبه‌های فروان گردشگری و زیارتی آن گفت:شورای امر به معروف و نهی از منکر  اداره میراث فرهنگی کاشان همانند سالهای گذشته برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر را نیز در باغ تاریخی فین و خانه تاریخی بروجردی تدارک دیده‌است.
به‌گفته‌وی،اهدای بیش از 200 جلد کتاب به مسافرین نوروزی با عناوین "حقایقی از خلقت اهل بیت(ع)" نوشته خانم طاهر دوست و کتاب "آن عشق جاودانه" نوشته آقای اصغر استادآقایی از دیگر فعالیت‌های این شوار برای گردشگران نوروزی است.
دبیر کمیته گردشگری الکترونیکی شهرستان کاشان، تصریح کرد: جلسه توجیهی ویژه غرفه داران نمایشگاه های اداره میراث فرهنگی و همچنین راهنمایان نوروزی با موضوع مصادیق امر به معروف و نهی از منکر نیز در ابتدای نوروز برگزار شد. 



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.