شیراز؛

لزوم ترويج فرهنگ قانون مداري در مهدهاي كودك

جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان "جهرم" استان فارس، گفت: فرهنگ قانون مداري و توجه به حقوق اجتماعي با آموزش هايي كه به كودكان در مهدهاي كودك ارائه مي شود، بايد عجين شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "مهراب زارع پور" در جمع كودكان و والدين آنان، اظهار كرد: آنچه در تربيت فرزندان بايد مورد توجه قرار گيرد، ارتباط خوب والدين با آنها است.

وي مسئوليت نهاد خانواده به عنوان كارگاه انسان سازي را بسيار خطير برشمرد و گفت: امروزه در بررسي و مطالعه تحليلي جرايم و ‌آسيب هاي اجتماعي، به آنچه بايد توجه شود ارتقاء آگاهي والدين از از مسئوليت هاي خود در فرآيند فرزند پروري است زيرا اين موضوع نقش نهاد خانواده را در تربيت فرزندان، بسيار پر رنگ خواهد كرد.

جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان "جهرم"، تاكيد كرد: فرهنگ قانون مداري و توجه به حقوق اجتماعي با آموزش هايي كه به كودكان در مهدهاي كودك ارائه مي شود، بايد عجين شده و بتوانيم در تعاملي هدفمند و مشاركتي فعالانه، بستري را فراهم كنيم كه سطح آگاهي و علم كودكان با توجه به شرايط جسمي و دامنه فهم و درك آنها افزايش يابد.

سرهنگ "زارع پور" از آمادگي پليس "جهرم" براي ارتباط بيشتر با مراكز آموزشي به خصوص مراكز مربوط به گروه سني كودكان و نوجوانان خبر داد و گفت: پليس بر اساس رويكردهاي اجتماع محور و مردم مدار خود، گام هاي زيادي را در زمينه آموزش كودكان و حتي مداخله كودكان و نوجوانان و همه اقشار جامعه براي شفاف شدن سهم اجتماعي در توليد نظم و امنيت عمومي برداشته كه از مهم ترين آن مي توان به همياران پليس اشاره كرد.

وي ضمن تقدير از كودكان و اولياء و مربيان، از آنان درخواست كرد: پليس را دوست صميمي خود دانسته و هر زمان تقاضاي كمكي داشتند با مراجعه به پليس، كاركنان پليس را يار و ياور خود بدانند.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: لزوم ، ترویج ، فرهنگ ، مهدکودک ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.