قزوین ؛

طرح‌های مبتکرانه جهاد دانشگاهی استان قزوین حمایت می‌شود

معاون استاندار قزوین گفت: بر اساس امضای تفاهم‌نامه‌ای میان استانداری و جهاد دانشگاهی استان قزوین، طرح‌های مبتکرانه این نهاد توسط استانداری قزوین حمایت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛منوچهر حبیبی افزود: مقرر شده تا تفاهم‌نامه‌ای با موضوع استفاده از توانمندی‌ها و طرح‌های مبتکرانه این نهاد و کاربردی کردن آنها در موضوعات مختلف از جمله صنایع امضاء شود که این موضوع در آینده‌ای نزدیک محقق می‌شود.


معاون عمرانی استاندار با اشاره به زمینه‌های مورد فعالیت این نهاد قزوین تصریح کرد: جهاد دانشگاهی می‌تواند در زمینه‌های مختلف از جمله گردشگری و علوم پزشکی نیز فعالیت داشته باشد و طرح‌های خود را در این زمینه‌ها نیز ارائه کند.

حبیبی عنوان کرد: جهاد دانشگاهی با همکاری دستگاه‌های اجرایی و با محوریت معاونت سیاسی و امنیتی استانداری باید با انجام یک بررسی و کار تخصصی و جامع بتواند زمینه‌ها و محورهای  این همکاری مشترک را شناسایی و اولویت‌بندی کند.

وی افزود: از طرح‌ها و ایده‌های نو و ابتکاری از سوی جهاد دانشگاهی حمایت می‌کنیم و با توجه به ضرورت‌ها و اولویت‌های کشور در زمینه توسعه علمی و فناوری، آمادگی همکاری در این حوزه‌ها را با تکیه بر توان و نیاز داخلی داریم.

انتهای پیام/س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.