اصفهان؛

امضای تفاهمنامه همکاری میان دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاهETH سوئیس

ریس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت:تفاهمنامه همکاری علمی و پژوهشی میان رؤسای دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاهETH زوریخ سوئیس به امضاء رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مدرس هاشمی با تأکید بر اهمیت افزایش همکاری‌های بین‌المللی در سطوح مختلف بعنوان یکی از مهم ترین اهداف دولت، گفت: با توجه به حضور هیأت بلندپایه مقامات سوئیسی درکشور، رؤسای دانشگاه‌های مهم این کشور نیز در ایران حضور پیدا کرده اند.
وی با بیان این که گسترش همکاری‌های بین‌المللی با کشورهای مختلف در حوزه‌های علمی گوناگون از برنامه های اصلی دانشگاه صنعتی اصفهان محسوب می شود، تصریح کرد: جایگاه بسیار مناسب دانشگاهETH سوئیس در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی، موجب شده تا ارتباطات علمی و پژوهشی خوبی در طول دهه گذشته میان این دو دانشگاه برقرار شود.
ریس دانشگاه صنعتی امضای این تفاهم‌نامه جدید را فرصتی مناسب برای گسترش همکاری‌های دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاهETH دانست و افزود: استفاده اعضای هیأت علمی از شرایط فرصت مطالعاتی، بهره مندی دانشجویان دکترا از فرصت‌های کوتاه مدت و انجام پروژه‌های مشترک در موضوعات مختلف از جمله مهمترین مصادیق این همکاری خواهد بود. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.