کارلتو به دنبال ستاره‌های کهکشانی

مرد ایتالیایی قصد دارد با آوردن شاگردان پیشین خود به آلیانز آرنا، جلوه ای متفاوت به بایرن مونیخ ببخشد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نوشته روزنامه اسپورت، کارلو آنچلوتی سرمربی فصل آینده باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد با جذب زوج کریم بنزما و خامس رودریگز، به ترکیبی رویایی دست پیدا کند.

 این سرمربی ایتالیایی که زمانی هدایت باشگاه رئال مادرید را بر عهده داشت، به مقامات باشگاه بایرن از جمله کارل هاینز روفیگه اعلام کرده است که دوست دارد با امضای قراردادهایی جداگانه با این زوج،ترکیب باوارایی‌ها را بیش از پیش قدرتمند کند.

 بنزما اولین گزینه آنچلوتی برای جایگزینی روبرت لواندوفسکی، در صورت ترک مونیخ از سوی ستاره لهستانی، خواهد بود، باشگاه مادریدی نیز قصد فروش گلزن شماره یک خود را دارد و علت آن هم ارتباط ستاره فرانسوی با متیو والبوئنا، است.علاوه براین، بایرن نیز رودریگز را با هزینه ای کمتر از 80 میلیون یورو که مبلغ مورد درخواست خود اوست، به خدمت خواهد گرفت.

گفته می شود که فلورنتینو  پرز نیز از درخواست خامس برای افزایش دستمزد عصبانی به نظر می رسد.در صورت جذب ادن هازارد از سوی غول های مادریدی لالیگا در تابستان آینده، راه برای خروج رودریگز  از جمع کهکشانی ها هموارتر خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار