بنزما در آستانه بازگشت به تیم ملی فرانسه

مهاجم فرانسوی تیم رئال مادرید که به دلایل غیر ورزشی از تیم ملی فرانسه کنار گذاشته شده بود، در آستانه بازگشت به تیم ملی کشورش قرارگرفت.

بنزما در آستانه بازگشت به تیم ملی فرانسه
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرومیت کریم بنزما به اتهام  دست داشتن در باج گیری از والبوئنا هم تیمی خود در تیم ملی فرانسه موقتا از سوی قاضی لغو شده و در صورت تایید این حکم او می تواند در رقابت های یورو 2016 بازی کند.

روزنامه AS گزارش داد که قاضی ناتالی بوتارد دستور داد محدودیت های قانونی مهاجم رئال مادرید بر سر دست داشتن در پرونده باج خواهی و حق السکوت از متئو والبوئنا برداشته شود، اما او همچنان مجاز به تماس با هم تیمی خود نیست.

پس از این که قاضی بوتارد حکم لغو محدودیت های قانونی بنزما را صادر کرد، دادستان عمومی بلافاصله به این حکم اعتراض و درخواست تجدید نظر کرد، این بدان معنی است که محرومیت این 2 بازیکن تیم ملی فرانسه از تماس و یا دیدار با یکدیگر به قوت خود باقی است. 

گزارش ها در فرانسه حاکی از آن است بنزما برای بازگشت به ترکیب فرانسه باید منتظر نتیجه رأی تجدید نظر بماند.

بنزما هنوز هم از هرگونه تماس یا ارتباط با کسانی که در این پرونده درگیر هستند محروم است. درخواست تجدید نظر دادستان عمومی در تاریخ 4 مارس مورد بررسی قرار خواهد گرفت، که سه هفته قبل از دیدار دوستانه تیم ملی فرانسه مقابل هلند (25 مارس) است.

اگر دادگاه استیناف رای قاضی را تایید کند مسیر برگشت بنزما به تیم ملی فرانسه و حضور در رقابت های یورو 2016 هموار خواهد شد.

گفتنی است پس از افشای ماجرای اخراج بنزما از والبوئنا برای فاش نکردن ماجرای غیراخلاقی او ،وئل لوگرائت رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه شخصا تصمیم گرفت تا زمان حل و فصل شدن مسائل و بسته شدن پرونده کریم بنزما، این مهاجم در تیم ملی فرانسه حضور نداشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بنزما ، یورو2016 ، والبوئنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار