قزوین ؛

انجام 93 مأموریت فوریت پزشکی در قزوین

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قزوین گفت: روز گذشته در استان 93 مأموریت امدادی از سوی امدادگران این مرکز انجام شده است.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛پیمان نامدار اظهار کرد: مأموریت‌های انجام شده در بخش حوادث غیرتصادفی 70 مورد و در بخش حوادث تصادفی 23 مورد بوده است.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین تصریح کرد: در مأموریت‌های امدادی غیرتصادفی به 10 بیمار قلبی، دو بیمار سکته مغزی، هشت نفر تنفسی، پنج نفر حادثه‌دیده مصدوم در حوادث سقوط از ارتفاع، سه مورد مسمومیت و 38 نفر در سایر حوادث از سوی امدادگران خدمات امدادی ارائه شده است.

نامدار عنوان کرد: در مأموریت‌های امدادی غیرتصادفی 32 نفر به مراکز درمانی انتقال و 26 نفر نیز در محل حادثه مورد درمان قرار گرفتند.

این مسئول اضافه کرد: در تصادفات روز گذشته در سطح استان قزوین در حوزه درون شهری و برون شهری نیز به 28 نفر خدمات امدادی و پزشکی ارائه شده است.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین بیان کرد: در این حوادث 22 نفر مصدوم به مراکز درمانی انتقال داده شدند و 6 نفر دیگر در محل حادثه مورد درمان قرار گرفتند.

نامدار خاطرنشان کرد: نیروهای امدادگر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین در یوم‌الله 22 بهمن ماه جاری نیز با ارائه خدمات به شهروندان این استان 79 مأموریت امدادی و فوریت پزشکی ارائه کرده که در این مأموریت‌ها 48 نفر به مراکز درمانی انتقال یافته و 31 نفر نیز در محل حادثه درمان شدند.

انتهای پيام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.