قزوین؛

کمبود نقدینگی در بخش تعاون روستایی

کمبود نقدینگی با توجه به زیرساخت‌هایی در بخش تعاون روستایی از جمله مشکلات برخی اتحادیه‌ها بود که در گردهمایی تعاونی تولید قزوین مطرح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛آرش حاجی شفیعی مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی شهرستان قزوین در این جلسه اظهار کرد: برای پرداخت خرید محصولات کشاورزان با توجه به ظرفیت استان قزوین تنها در بخش خرید محصولات ارزان قیمت مانند گندم تعاونی روستایی این استان نیاز به نقدینگی 65 میلیارد تومان دارد تا دست دلالان این عرصه را از خرید محصولات و احتکار محصولات کشاورزان نیاز دارد.

حسین نعمتی مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی کشاورزی دامداران استان قزوین نیز در این جلسه به نقش این تعاونی در تهیه محصولات برای جامعه سالم اشاره کرد و گفت: مشکلات این حوزه از جمله مسائل توزیع ذرت و خرید و‌ فروش شیر است که از مسئولان مربوطه در راستای حل این مشکلات درخواست مساعدت و همکاری می‌شود.

علی باقری دبیر نظام صنفی جهاد کشاورزی استان قزوین نیز عنوان کرد: این صنف با فعالیت 11 هزار نفر که از سال 90 در این استان آغاز به‌کار کرده از مسئولان درخواست مساعدت بانک‌های عامل با توجه به نامه‌های ارسالی و ابلاغی از سوی ریاست بانک مرکزی کشور در همکاری بیشتر با دارندگان پروانه‌های صنفی داشته باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.