تبریز؛

ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره شعر جوان آذربایجان در سراب

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره شعر جوان آذربایجان در شهرستان سراب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از تبریز؛ چمیده فر در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره شعر جوان آذربایجان با اشاره به بیان یکی از فیلسوفان که اندیشه و خیال را از عناصر فرهنگ عنوان کرده، اظهار داشت: این دو عنصر بالهای پروازشعرا هستند و شعرا در تمام وقایع کشور ما همواره نقش آفرین بوده و هستند.

وی با اشاره به برگزاری مستمر این جشنواره در سیزده دوره تصریح کرد: این امر نشان دهنده ی موفقیت جشنواره شعر جوان آذربایجان و استقبال قابل توجه شعرا و ادبای جوان از این جشنواره است.

چمیده فر انجمن ادبی شهرستان سراب را دارای پیشینه ای غنی در تربیت شعرای برجسته عنوان کرد.

وی از ایجاد دبیرخانه ی دائمی جشنواره شعر جوان آذربایجان در شهرستان سراب خبر داد.

معاون فرهنگی اداره ی کل، حضور و اندیشه ی جوانان را از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: جوانان در هر عرصه ای حضور یابند با اندیشه ی متعالی و نو، تحول ایجاد می کنند و در عرصه ی شعر و ادب نیز حضور جوانان باید ارج نهاده شود.

وی اظهار امیدواری کرد تا اعتبار لازم برای احداث مجتمع فرهنگی سراب تخصیص یابد و فضای مناسب برای حضور اصحاب فرهنگ و هنر در این شهرستان فراهم گردد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان با تاکید بر ایجاد تحول در حوزه فرهنگ خاطرنشان کرد: تا زمانی که کار فرهنگ به دست فعالان فرهنگی و مردم سپرده نشود شاهد تحولی در این حوزه نخواهیم بود .
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار