ولایتی:

مردم انقلاب اسلامی را متعلق به خود می‌دانند

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک گفت: مردم انقلاب اسلامی را متعلق به خود می‌دانند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در آئین رونمایی از مجموعه 11 جلدی کتاب تاریخ کهن و معاصر و همچنین دانشنامه فرهنگ و تمدن اسلام که پیش از ظهر امروز (26 بهمن ماه) برگزار شد، اظهار داشت: در 200 سال گذشته پرچمداری بیداری اسلامی متعلق به ایران است و حتی اگر دیگران به تبعیت از این انقلاب تلاش کرده‌اند، نشان داده‌اند که توان ملت ایران را ندارند.

وی درباره حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که مردم این انقلاب را متعلق به خود می‌دانند و هیچ‌کس آنان را به زور به خیابانها نیاورده و یا نمی‌تواند به زور جلوی آنها را بگیرد.

ولایتی ادامه داد: علت تیر و ترکش‌هایی که به سمت نظام و کشور می‌آید، ارزشمندی این نظام است.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به دیدارش با رئیس‌جمهور لهستان بیان کرد: هنگامی که من با رئیس‌جمهور لهستان دیدار کردم، وی انقلاب ما را به عنوان احیاگر اسلام و دین در دنیا معرفی کرد.

ولایتی در پایان از سازمان تبلیغات اسلامی، موسسه امیرکبیر و همچنین صدا و سیما قدردانی کرد که کمک کردند این مجموعه به مردم ارائه رسانده شود.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار