ولایتی در جمع خبرنگاران:

هیچکس نباید لیست واحد اصولگرایان را بشکند

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هیچکس نباید لیست واحد اصولگرایان را بشکند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه دیدار با جمعی از مسلمانان آمریکا با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه کسانی که به آینده کشور علاقمند‌ند و می‌خواهند این علاقمندی را نشان دهند باید در انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: هر چه تعداد شرکت‌کنندگان در انتخابات بیشتر باشد آینده انقلاب و کشور بیش از پیش تضمین می‌شود.

ولایتی با اشاره به شکل‌گیری وحدت میان اصولگرایان برای انتخابات پیش‌رو تصریح کرد: هیچکس نباید این لیست واحد را بشکند و یا مسائلی مطرح شود که باعث اختلاف شود.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: همانند سالهای گذشته مطمئناً مردم با همه وجود در میدان حاضر خواهند شد و وفاداری خود را به انقلاب و نظام نشان خواهند داد.

ولایتی در واکنش به سخنان مقامات عربستان سعودی مبنی بر حمله زمینی به سوریه گفت: این حرف نوعی شعار دادن است که بعضی‌ها در کشورهای منطقه نسبت به بیان آن عادت کرده‌اند، این حرفها جز یک تبلیغات بی اثر نیست.

وی با بیان اینکه دولت و مردم سوریه در طول 5 سال گذشته در مقابل همه نوع تهاجم مقاومت کردند، افزود: غربی‌ها امروز که تروریست‌های مورد حمایتشان با شکست‌های پی‌درپی رو‌به‌رو می‌شوند سعی می‌کنند با به راه انداختن تبلیغات به آنها  روحیه بدهند درحالیکه مطمئنا کاری از پیش نخواهند برد.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به همکاری‌های تهران و مسکو و سفر اخیرش به روسیه اظهار داشت: همکاری‌های ایران و روسیه به عنوان دو قدرتمند منطقه‌ای در مبارزه با تروریسم در آینده بیش از پیش خواهد بود.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار