کرمان؛

پیشرفت22 درصدی پروژه آزادی

شهردار کرمان گفت :ساخت پروژه‌ی میدان آزادی تاکنون 22 درصد پیشرفت داشته است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان با حضور اعضای شورا و شهردار و به ریاست علی منصوری نایب‌رئیس شورا برگزار شد.

شهردار کرمان در این نشست با اشاره به پیشرفت قابل توجه پروژه‌های قرارگاه خاتم در کرمان، در رابطه با پروژه‌ی میدان آزادی گفت: از 805 شمع پروژه‌ی میدان آزادی، 313 شمع معادل 38 درصد اجرا شده است.
مهندس علی بابایی با تاکید بر اینکه در مجموع، ساخت پروژه‌ی میدان آزادی تاکنون 22 درصد پیشرفت داشته است، تصریح کرد: در پروژه‌ی میدان آزادی، از 188 شمع خیابان استقلال، 181 شمع معادل 85 درصد اجرا شده است.
وی بیان کرد: از 370 شمع خیابان بهمنیار نیز، 44 شمع معادل 12 درصد اجرا شده است.
شهردار کرمان با بیان اینکه در بلوار جمهوری نیز، از 124 شمع، 108 شمع معادل 87 درصد اجرا شده است، افزود: تعداد شمع‌هایی که در محدوده‌ی میدان آزادی باید اجرا شود 123 شمع است که به‌دلیل خاک‌برداری میدان، هنوز در این محدوده‌ شمع‌ریزی شروع نشده است.
بابایی در رابطه با پروژه‌ی تقاطع ولی‌عصر (عج) گفت: در تقاطع غیرهم‌سطح ولی‌عصر(عج)، از 64 شمع، 60 شمع و از هشت فونداسیون، سه فونداسیون اجرا شده است.
وی با اشاره به اینکه در تقاطع غیرهم‌سطح شهید الله‌دادی هم 84 شمع اجرا شده است، تصریح کرد: در این تقاطع ‌غیرهم‌سطح، از 14 فونداسیون، پنج فونداسیون و از 28 پایه، سه پایه اجرا شده است.
شهردار کرمان بیان کرد: در تقاطع غیرهم‌سطح شهید بادپا هم، هر 166 شمع، 12 فونداسیون و 13 پایه اجرا شده است.
بابایی افزود: در تقاطع غیرهم‌سطح شهدای خلبان نیز از 390 شمع، 66 شمع اجرا شده است.
وی با بیان این‌که هفته‌ی گذشته 5000 تن میلگرد برای ساخت پروژه‌های خاتم در کرمان تخلیه شده است، گفت: ساخت پروژه‌های خاتم در کرمان به‌صورت سه شیفت در حال انجام است.
شهردار کرمان در رابطه با پل سیدی هم گفت: هفته‌ی گذشته 500 میلیون تومان برای ادامه‌ی این پروژه پرداخت شد؛ ضمن این‌که تاکنون از هفت دهنه‌ی پل، دو دهنه ساخته شده است.
وی افزود: بر اساس صورت‌جلسه‌ای که به امضا رسید، مقرر شد هفت دهنه‌ی پلِ سیدی تا خردادماه ساخته شود.
شهردار کرمان به پیشرفت قابل توجه تقاطع غیرهم‌سطح گنبدجبلیه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: مسیر بزرگراه شمال به جنوب این تقاطع بازگشایی شد و در تلاش هستیم به‌رغم برنامه‌ی زمان‌بندی این پروژه تا خردادماه، تا عید نوروز مسیر شرق به غرب آن نیز بازگشایی شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: پیشرفت ، آزادی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار