فحاشی آبی ها به بیرانوند به جرم رنگ دستکش هایش! + عکس

دروازه بان نفت تهران به شعارها و فحاشی های هواداران استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دروازه بان ها نقش اصلی دو دیدار اخیر استقلال و نفت بودند. مهدی رحمتی در جام حذفی با گرفتن پنالتی های شاگردان علی منصور زمینه ساز حذف این تیم شد و دیروز نوبت علیرضا بیرانوند بود تا ستاره اصلی بازی باشد.
 
بیرانوند دیروز با چند سوپرواکنش فوق العاده جلوی باز شدن دروازه تیمش را گرفت تا همان کاری را برای نفت انجام دهد که رحمتی در چند بازی برای استقلال انجام داده. اینکه یک تنه نقش ناجی تیمش را ایفا کند.
 
دروازه بان نفت تهران که در طول نیمه نخست بارها از سوی هوادارن استقلال با فحاشی های زیادی مواجه شد، در پایان نیمه اول بازی و در هنگام خروج از زمین به نشانه اعتراض به هواداران دستکشش را به آنها نشان داد.
 
بیرانوند که به رغم استقلالی بودن تنها به واسطه حرف و حدیث هایی که پیرامون حضورش در پرسپولیس به گوش رسید مورد غضب استقلالی ها قرار گرفت، بعد از تحمل شعارهای زیادی که شنید در پایان نیمه اول به این شعارها واکنش نشان داد و عجیب آن که هواداران استقلال بعد از این حرکت باز هم علیه او موضع گیری شدیدی داشتند.
 
جالب اینکه بیرانوند معتقد بود که رنگ دستکش هایش نارنجی است و تنها قصد داشت به هواداران استقلال بگوید که دستکشش قرمز نیست بلکه نارنجی است که این کار او باعث به وجود آمدن حاشیه های زیادی شد.
 
پیش از به وجود آمدن این حاشیه ها بیرانوند برای آنکه خشم خودش را از شعارهای بی امان هواداران استقلال نشان دهد عدد 6 را به آنها نشان داد.
 
منبع:جام نیوز
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
ولی با این حال همه میدونن استقلال سروره پرسپولیسه