عرضه محصولات شب عید از 20 اسفند در خراسان رضوی

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: عرضه محصولات تنظیم بازار به مناسبت عید نوروز از 20 اسفند آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سید حمیدرضا جوادی در نشست خبری تنظیم بازار میوه شب عید گفت: هدف از اجرای این طرح حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه است که در تنظیم میوه شب عید پرتقال و سیب مد نظر قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین محصولاتی از جمله گوشت مرغ، گوشت قرمز، تخم‌مرغ و برنج از کالاهایی است که تدابیر لازم برای تنطیم بازار این محصولات در ایام پایانی سال دیده شده است.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: میزان سهمیه مصوب شده استان در پرتقال ٣هزار و ۵٠٠‌تن و سیب هزار و ۵٠٠‌تن می باشد.

جوادی با اشاره به اینکه کیفیت میوه‌های ذخیره شده برای نوروز ‌٩۵ بسیار بالا است، گفت: در ‌حال‌ حاضر سهمیه مصوب سیب استان به صورت ١٠٠درصد تامین و ذخیره‌سازی شده و حدود ۴٠درصد از پرتقال مورد نیاز نیز وارد استان شده است که مابقی آن تا ١٠‌اسفند به سردخانه‌های استان تحویل دادهخواهد شد.

وی در خصوص وضعیت تخم‌مرغ در بازار استان افزود: در حال حاضر تفاوت بالایی بین قیمت تخم‌مرغ در مرغداری تا زمان عرضه وجود دارد.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به ذخیره‌سازی مناسب گوشت مرغ منجمد در سردخانه‌های استان گفت: گوشت قرمز به میزان کافی ذخیره‌سازی شده است که در صورت نیاز این محصولات روانه بازار خواهد شد اما در حال حاضر قیمت مرغ در بازار متعادل است.

جوادی خاطر نشان کرد: طرح سبد حمایتی دولت از ایتدای بهمن برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی آغاز شده و در خراسان رضوی حدود ۶٠٠‌ هزار نفر تحت پوشش این طرح قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام//

برچسب ها: میوه ، شب ، عید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار