تور جهانی والیبال ساحلی - کیش؛

کیودی: والیبال ساحلی ایران آینده روشنی دارد

سرمربی تیم والیبال ساحلی ایران گفت: آینده روشنی را برای والیبال ساحلی ایران می‌بینم.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، لوسیانو باربوسا مقلب به کیودای با اشاره به عملکرد تیم های ملی ایران در صبح نخستین روز مسابقات تورجهانی میکاکاپ و میزبانی جزیره کیش اظهار کرد: فکر می کنم همه چیز در ایران خیلی خوب است. از اولین باری که در یکماه قبل به اینجا آمدم شاهد تغییرات زیادی هستیم که نشان می دهد در روزهای گذشته کار زیادی انجام شده تا مسابقات به خوبی برگزار شود. به نظر این مسابقات خیلی خوب و مرتب انجام می شود و سازماندهی خوبی دارد. 

وی افزود: من هدایت دو تیم از ایران را بر عهده داشتم فکر می کنم صابر هوشمند و عباس پور عسگری بازی بسیار سختی را با تیم فرانسه داشتند. فرانسه یکی از بهترین تیم های حاضر در این مسابقات هستند که امتیاز بالایی در رنکینگ دارند و مدعی صعود به المپیک به شمار می روند. بازی با آن ها خیلی سخت بود. البته به نظرم ما در گیم دوم بازی با فرانسه شانس بالایی داشتیم که به مسابقه برگردیم. می توانستیم با قدری شانس پیروز شویم. اما دیدید که در امتیازهای پایانی را واگذار کردیم. شاید نیاز داریم که بارها و بارها با چنین تیم هایی بازی کنیم تا در امتیازهای حساس دچار اشتباه نشویم. 

کیودی اضافه کرد: مدت زیادی نیست که با تیم های ایران کار می کنم. در این زمان واقعا نمی توان از نظر تاکتیکی تغییرات زیادی انجام داد. اما با این حال سعی کردم خارج از زمین نکات موثری را بگویم. ما در دریافت و پاسکاری خوب بودیم. اما نتواستیم روی تور در اسپک و دفاع روی تور بهتر از فرانسه کار کنیم. اگر در امتیازهای پایانی دقت بیشتری در دفاع و دریافت داشتیم قطعا نتیجه تغییر می کرد. به نظرم این تیم ایران کار بسیار سختی دارد. باید در بازی بعدی با آلمان بازی کنیم که خیلی سخت است.  البته ما امیدوار هستیم که پیروز شویم. چرا که نه. 

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ایران همچنین درباره پیروزی 2 بر صفر تیم دیگر ایران با ترکیب بهمن سالمی و رحمان رئوفی مقابل چین گفت: به نظرم شاهد یک بازی بسیار خوب از تیم ایران در برابر چین بودیم. با نظرم هر دو والیبالیست خیلی خوب کار کردند. با این پیروزی ما شانس صعود از گروه را داریم. حتی می توانیم به عنوان تیم اول گروه صعود کنیم. 

کیودای درباره ادامه همکاری ایران گفت: چرا که نه، ما می توانیم با هم همکاری کنیم، من آینده روشنی را در والیبال ساحلی ایران می بینیم. خودم خیلی مثبت هستم تا همکاری را با ایران ادامه دهم. من اصلا اینجا هستم تا زمینه حضور ایران را در المپیک ریو فرآهم آورم. اما برخی چیزها هم هست که اگر از سوی فدراسیون ایران تامین شوم مشکلی برای ادامه همکاری نخواهیم داشت. تنها چند مورد است که نیاز داریم تا بتوانیم بهتر شویم. استرالیا، چین و نیزلند و ژاپن و قطر حریفان اصلی ما برای صعود به المپیک هستند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار