داورزنی: عملکرد کیودای را بررسی خواهیم کرد / از ساحلی بازان ایران انتظار سکو نداشتیم

رییس فدراسیون والیبال ایران درباره ادامه همکاری سرمربی برزیلی تیم ملی ایران گفت: باید عملکرد این مربی در سازمان ساحلی ایران مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،محمدرضا داورزنی در حاشیه سومین روز از رقابت‌های تور جهانی والیبال ساحلی در جمع خبرنگاران حاضر شد . گفت: میزبانی ایران از این مساباقت آغازی برای رشد والیبال ساحلی بود. خوشبختانه نخسین گام به خوبی برداشته شد. تیم‌های بسیار خوبی به مسابقات آمدند و خوشبختانه همه چیز با کمک منطقه آزاد کیش به بهترین نحو ممکن انجام شد.

وی ادامه داد: این مسابقات سه سال در ایران برگزار خواهد شد و ما به دنبال این خواهیم بود که با بالابردن سطح استانداردهای خود تحولی عظیم در میزبانی ایران از مسابقات اینچنینی ایجاد کنیم. البته در تلاش خواهیم بود که مسابقات داخلی وتورهای داخلی هم برگزار کنیم تا بازیکنان ساحلی ایران به طور کامل در طول سال درگیر مسابقات باشند.

داورزنی با بیان این مطلب که باید شرایطی ایجاد کرد که ساحلی‌بازان ایران تنها والیبال ساحلی بازی کند، افزود: بازیکنان خارجی اکثرا تنها ساحلی کار می‌کنند اما در ایران اکثرا سالنی باز هم هستند. باید از زده جوانان و نوجوانان آغاز کنیم تا تعدادی ساحلی‌باز داشته باشیم که صرفا والیبالیست‌های ساحلی باشند.

رییس فدراسیون والیبال ایران خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که بتوانیم در والیبال ساحلی رشد شتابنده داشته باشیم و در همه زمینه‌ها از جمله تربیت مربی، تربیت داور ، بازیکنان رده‌های مختلف خاص ساحلی موفق عمل کنیم.

داورزنی با بیان این مطلب که والیبال ساحلی هم مانند سالنی نیاز به اقبال عمومی دارد، افزود: موتور محرک همه ورزشکاران برگزاری مسابقات ورزشی در سطوح بالا است. مسابقاتی شبیه به تور جهانی که انگیزه‌ای برای والیبالیست‌هاست که به سمت ساحلی جذب شوند.

رییس فدراسیون والیبال درباره این که برخی والیبالیست‌های ساحلی تجربه چندانی برای حضور در مسابقات بین المللی ساحلی ندارند، گفت: باید پله پله پیش رفت. شروع خوبی برای والیبال ساحلی داشته‌ایم تا در ادامه به برنامه‌های دیگر هم توجه کنیم.

داورزنی درباره ادامه همکاری فدراسیون والیبال ایران با کیودای، سرمربی برزیلی تیم ملی ، گفت: بعد از اتمام مسابقات جلسه‌ای با سازمان ساحلی خواهیم داشت و در این جلسه عملکرد کیودای را به طور دقیق و تخصصی بررسی خواهیم کرد. اگر برآیند این جلسه این باشد که والیبال ساحلی به این مربی نیاز دارد، قطعا به کارش ادامه خواهد داشت.

وی درباره ارزیابی خود از عملکرد ملی‌پوشان ساحلی ایران ، خاطرنشان کرد: قطعا انتظار روی سکو رفتن از سوی ملی‌پوشان نداشتیم. تلاش ما این بود که این مسابقات را بستری برای افزایش تجربه ساحلی‌بازان قرار دهیم. با این حال به اعتقاد من برای شروع نمایش خوبی داشتیم. البته قطعا در ساحلی کار زیادی داریم و باید به دنبال اتفاقات بهتر و نتایج بهتر از سوی ساحلی ایران باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار