تساوی خانگی به قیمت سقوط سه پله‌ای

تیم آراد بهمن آمل در خانه متوقف شد تا به مکان پنجم جدول رده بندی سقوط کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری ، دو تیم  آراد بهمن آمل و گسترش فولاد تبریز در هفته دهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال امیدهای باشگاه های کشور در ورزشگاه شهدای لیتکوه آمل در حالی  به مصاف هم رفتند که پس نود دقیقه تلاش دو تیم به تساوی رضایت دادند.

تیم آراد بهمن آمل که در مکان دوم جدول رده بندی این مسابقات قرار داشت ، در صورت پیروزی در این بازی خانگی می توانست صدرنشین این رقابت ها شود.

بازیکنان آراد بهمن با حمایت تعداد اندک تماشاگر بازی را تهاجمی آغاز کردند اما همانند چند دیدار خانگی این فصل در زدن ضربات آخر پراشتباه بودند.

تلاش های دو تیم در نیمه نخست این مسابقه گلی در برنداشت ولی در نیمه دوم بازیکنان گسترش فولاد تبریز تنها  پس از پنج دقیقه از آغاز این نیمه به تنها گل خود در این مسابقه دست یافتند.

بازیکنان آراد بهمن گل تساوی را با ضرفه پنالتی در دقیقه 70 مسابقه وارد دروازه حریف کردند و پرونده این دیدار را با کسب یک امتیاز بستند.

شاگردان مهرداد حبیبی در تیم آراد بهمن آمل با ازدست دادن 2 امتیاز خانگی با 13 امتیاز و هم امتیاز با دو تیم بالاتر از خود و تفاضل گل کمتر به رده پنجم جدول شش تیمی این رقابت ها سقوط کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تساوی ، سقوط ، جدول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار