حمایت وزیر از برگزاری نمایشگاه دانش‌آموزی دستاوردهای انقلاب اسلامی

وزیر آموزش و پرورش از برپایی نمایشگاه‌هایی که به انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل نو انجام می‌شود، حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: نمایشگاه انقلاب اسلامی به وسیله خود دانش‌آموزان تشکیل شده است و یکی از سیاست‌های آموزش و پرورش، انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به وسیله برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی است.

وی بیان کرد: در سطح کشور سه هزار و پانصد نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در حال برپایی است و نکته مهم اجرای این نمایشگاه‌ با تکیه بر خود دانش آموزان و اولیای مدرسه است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در برگزاری این نمایشگاه، من شاهد تلاش ویژه‌ اولیای دانش‌آموزان بودم، افزود: البته این نمایشگاه از نواقصی هم برخوردار بوده و من مطئمنم در سال‌های آتی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی با رفع این نواقص با کیفیت بسیار بالایی انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: این نمایشگاه در همه استان‌ها برگزار می‌شود و دانش‌آموزان سهم عمده‌ای در برپایی چنین امر مهمی دارند و من به سهم خودم از همه افرادی که در اجرای این نمایشگاه حمایت‌ کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار