معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

راه‌اندازی بخش تخصصی جراحی قلب در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آینده نزدیک بخش تخصصی جراحی قلب در بیمارستان‌های استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،پژمان نیک‌اقبالی  در مراسم روز پرستار افزود : وضعیت پرستاران استان در سال‌های اخیر رشد قابل قبولی داشته اما نسبت به ایده‌آل فاصله داریم.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: چندین بیمارستان جدید در شهرهای یاسوج، گچساران، بهمئی و باشت در حال احداث است که با بهره‌برداری از این بیمارستان‌ها و افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی نیاز است پرستاران جدیدی جذب شوند.

وی با اشاره به کاهش مراجعات مردم به استان‌های همجوار برای دریافت خدمات درمانی گفت: با اجرای طرح تحول سلامت و افتتاح چندین بخش در بیمارستان‌های استان خدمات خوبی به مردم ارائه شد.

این مسئول از راه‌اندازی بخش جراحی قلب در استان خبر داد و افزود: در آینده نزدیک بخش تخصصی جراحی قلب و جراحی هسته‌ای در بیمارستان‌های استان به بهره‌برداری می‌رسد که راه‌اندازی این بخش‌ها باعث توسعه و پیشرفت حوزه سلامت استان می‌شود.

نیک‌اقبالی خواستار بهبود وضعیت مالی پرستاران شد و گفت: توجه به مشکلات جامعه پرستاری و رفع آنها در ارتقاء خدمات ارائه شده به مردم مؤثر است.
انتهای پیام /
برچسب ها: جراحی ، قلب ، بیمارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.