یاسوج؛

تخریب سالن ورزشی روستای چنگلوا در شهرستان کهگیلویه

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل عدم رعایت اصول فنی سالن ورزشی چند منظوره روستای چنگلوا در شهرستان کهگیلویه تخریب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،پژمان نیک‌اقبالی در نشست شورای فنی که به بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های گچساران و باشت اختصاص داشت، گفت: 50 پروژه عمرانی شهرستان‌های گچساران و باشت مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد 38 پروژه فعال، سه پروژه متوقف و 9 پروژه به بهره‌برداری رسیده است.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از مجموع 50 پروژه شهرستان‌های گچساران و باشت 44 پروژه دارای کیفیت خوب و 6 پروژه از کیفیت متوسط برخوردار هستند.

وی با ابراز رضایت از وضعیت احداث طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی این دو شهرستان افزود: در بازدید از این طرح‌ها پروژه ضعیفی مشاهده نشد اما برای ما پروژه متوسط هم قابل قبول نیست و با وجود مشکلات اعتباری دولت ضروری است پروژه‌های عمرانی با کیفیت احداث شود.

این مسئول از تخریب سالن ورزشی چند منظوره روستای چنگلوا خبر داد و گفت: این سالن ورزشی چند مدت پیش در شورای فنی مورد بررسی قرار گرفت که به دلیل عدم رعایت اصول فنی رای تخریب آن صادر و سالن تخریب شد که این نشان‌دهنده توجه جدی شورای فنی به طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی است.

نیک‌اقبالی بیان کرد: بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان بهمئی دارای مشکلاتی بود که پس از طرح در نشست شورای فنی مشکلات این بیمارستان رفع شد.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری افزود: اعضای شورای فنی تحت تأثیر فضای انتخابات قرار نگیرند و از روند احداث پروژه‌ها غافل نشوند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی که دارای پروژه‌های ضعیف باشند پروژه از آنها گرفته و به دستگاه‌ دیگری واگذار می‌شود.

انتهای پیام /
برچسب ها: تخریب ، سالن ، روستا ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.