بازی تیم ملی با بلاروس لغو شد

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی گفت: بازی دوستانه بلاروس لغو شده و تیم ملی تا اردیبهشت هیچ برنامه‌ای ندارد.

بازی تیم ملی با بلاروس لغو شد
شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: به دلیل مشکلات مالی فدارسیون فوتبال بلاروس بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با تیم ملی بلاروس که طبق توافقات گذشته قرار بود اسفند ماه به میزبانی منطقه آزاد انزلی برگزار شود، لغو شده است.

وی در ادامه افزود: تیم ملی فوتبال ساحلی تا اردیبهشت ماه سال آینده هیچ برنامه‌ای ندارد و با توجه اینکه لیگ برتر فوتبال ساحلی فصل 96-95 از 19 فروردین ماه آغاز می‌شود بازیکنان ملی‌پوشی در اختیار باشگاه‌های هستند تا با تمرکز تأمل در تمرینات آماده‌سازی پیش‌‌فصل تیم‌های خود شرکت کنند.

شهریاری همچنین درباره کلاس داوری فیفا فوتبال ساحلی هم گفت: درخواست و پی‌گیری کلاس‌های داروی در حوزه وظایف دپارتمان نیست او با هماهنگی با مسعود عنایت، که نگاه ویژه‌ای به آموزش داوران دارند، توانستیم با نفوذ و روابط خود در فیفا یک سهمیه دیگر کلاس داوری فیفا برای داوران فوتبال ساحلی را بگیریم چرا که با توجه به محدودیت‌های FIFA هر کشوری سالانه تنها یک دوره کلاس داوری فیفا می‌تواند برگزار کند که مسئولان فیفا به خاطر رشد چشمگیر فوتبال ساحلی ایران در سال‌های اخیر یک سهمیه ویژه به ایرات اختصاص داده است.

رئیس دپارتمان ساحلی همچنین خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستم که مسئولان AFC را برای راه‌اندازی جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی آسیا متقاعد کنیم و برنامه‌های پیشنهادی خود را از طریق رئیس ایرانی کمیته فوتبال و فوتسال غرب آسیا به مسئولان AFC اعلام و درخواست میزبانی نخستین دوره جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی آسیا را داده‌ایم.

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی در پایان گفت: امیدوارم سال آینده شاهد برگزاری جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی در آسیا باشیم چرا که موجب می‌شود اسپانسرها و باشگاه‌های پرطرفدار برای فعالیت در فوتبال ساحلی انگیزه پیدا کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فیفا ، فوتبال ، بلاروس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار