فتاحی: رایگان شدن بلیت بازی‌ها خود جوش بوده است

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: رایگان شدن بلیت برخی بازی‌های لیگ، توسط باشگاه‌ها و خود جوش انجام شده است.

فتاحی: رایگان شدن بلیت بازی‌ها خود جوش بوده است
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،لیگ  سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر، درباره رایگان شدن مسابقات لیگ برتر گفت: از نظر سازمان لیگ هیچ کدام از بازیهای لیگ برتر رایگان نیست و ما هیچ کدام از بازی‌ها را رایگان برگزار نمی‌کنیم، بلکه خود باشگاه‌ها از طریق حامیان مالی بلیت بازی‌ةا را خریداری کرده و با قرار دادن بلیت در اختیار هواداران خود شرایط رایگان شدن بازی را فراهم می کنند.

وی درباره این چند تیم تا پایان فصل بازیهای خود را رایگان کرده‌اند گفت: از نظر سازمان لیگ هیچ تیمی نمی‌تواند چنین کاری را انجام دهد، چرا که این امر برای چند بازی محدود در هفته‌های آتی لیگ برتر است.

وی افزود: هیچ نامه‌ای از این چند باشگاه به سازمان لیگ ارسال نشده  و بعید است سازمان لیگ با رایگان شدن بلیت‌ها تا پایان فصل موافقت کند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر درباره اعتراض مدیران عامل چند باشگاه چون سایپا و نفت و دیگر باشگاه‌های کم هوادار گفت: قرار است با تشکیل کارگروهی در خصوص رایگان شدن بلیت تصمیم گیری شود. در کل تاکید می‌کند از نظر سازمان لیگ هیچ دیداری رایگان نیست و باشگاه‌ها به صورت خود جوش این کار را کرده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار