زنجان؛

آموزش و پرورش نیازمند نظرات مشورتی دانش آموزان است

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در هشتمین دوره از انتخابات مجلس دانش‌آموزی دختران و پسران استان زنجان گفت:انتخابات مجلس دانش‌آموزی با هدف انتخاب افرادی اصلح برای حضور در مجامع کشوری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مرتضی تمجیدی ضمن تاکید بر برگزاری جلسات منظم مسئولان آموزش و پرورش با نمایندگان دانش آموزان گفت: این جلسات با هدف بهره گیری از نظرات، انتقادات و پیشنهادات دانش آموزان و به منظور بررسی مشکلات آموزشی آنان برگزار می شود.

وی با اشاره به در پیش بودن هفتم اسفند ماه و انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری افزود: نزدیکی انتخابات مجلس دانش آموزی با انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری می تواند به عنوان نقطه آغازی برای تکامل فرآیند آموزش فعالیت های اجتماعی دانش آموزان باشد.

تمجیدی با اشاره به اینکه در مجلس شورای اسلامی نمایندگان مردم برای تصمیم‌گیری در زمینه مسائل کلان کشور دور هم جمع می‌شوند، اضافه کرد: در مجلس شورای دانش‌آموزی نیز نمایندگان دانش‌آموزان برای تصمیم‌گیری در زمینه آموزش و پرورش دور هم جمع می‌شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه دانش‌آموزان در عرصه تعلیم و تربیت مهم‌ترین رکن مشورت هستند، تاکید کرد: از روسای مناطق و نواحی آموزشی استان زنجان نیز خواسته شده دانش‌آموزان را به عنوان بازوی مشورتی خود شناخته و از نظرات و دیدگاه‌های آن‌ها بهره‌مند شوند.

تمجیدی بر لزوم تعامل دانش‌آموزان با نمایندگان خود در مجلس دانش‌آموزی تاکید کرد و گفت: نمایندگان باید مشکلات و مسائل نواحی آموزشی را در این مجلس مطرح کنند تا مشکلات دانش آموزان به صورت تخصصی بررسی شود .

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.