آیین دیدار با عوامل فیلم سینمایی «بیست و یک اینچ» در موزه سینما

آیین دیدار با عوامل فیلم سینمایی «بیست و یک اینچ» به تهیه کنندگی فاطمه غفاری و کارگردانی ابوذر صفاریان فردا ساعت ٢٠ در موزه سینما برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی «بیست و یک اینچ»؛ آیین دیدار با عوامل این فیلم، طبق روال همیشگی برنامه‌های گروه هنر و تجربه ساعت ٢٠ روز شنبه با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه در موزه سینما برگزار خواهد شد.

این پروژه سینمایی، پس از گذشت ١٥ سال از تولید آن اکران خود را در گروه هنر و تجربه آغاز کرده و در خلاصه داستان این اثر آمده؛ در زمان پخش یک مسابقه زنده تلویزیونی افرادی که درون استودیوی پخش مسابقه حضور دارند، توسط یک گروه گروگان گرفته می‌شوند و گروگان‌گیرها قصد دارند به هرترتیب شده جلوی قطع شدن برنامه‌ را بگیرند.

آیین دیدار با عوامل فیلم سینمایی «بیست و یک اینچ» در موزه سینما

ابوذر صفاریان تحصیلات خود را در زمینه نقاشی و سینما گذرانده و در دهه هفتاد چندین فیلم کوتاه ساخت. در اواخر دهه هفتاد فیلم «بیست و یک اینچ» را ساخت که به عنوان اولین فیلم بلند دیجیتال و مستقل سینمای ایران به حساب می‌آید. وی در عین حال تجربیات آهنگسازی هم در کارنامه خود دارد که ساخت موسیقی فیلم‌هایی همچون «باغ‌های کندلوس» و«اشکان و انگشتر متبرک و چند داستان دیگر» از جمله این تجربیات هستند.

در فیلم سینمایی «بیست و یک اینچ» بهروز جلیلی، رضا ابری، مرتضی نجاتی، احمد ولیان، بهمن هاشمی، رضا معدنی پور، رضا زنجانیان وفا، یاسر انتظامی، محمدرضا کشمیری، چیا بابامیری مهران گل محمدی و مهناز افشار، میترا علیزاده، لیلازینعلی، شهره یگانه، احمد بهرامی، علی قهرمانی، محمدحیدری و محسن اویسی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

آیین دیدار با عوامل فیلم سینمایی «بیست و یک اینچ» در موزه سینما

از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری الهام  فیلم، نویسندگان ابوذر صفاریان و محمد لطفعلی، مدیر تصویربرداری: مرتضی هدایی، تصویربرداران: مرتضی قیدی و رضا طاهری جم، دستیار اول کارگردان: بهمن دادفر، دستیار دوم کارگردان: سپهر سبحانفر، مدیر تولید: رضا زنجانیان، طراح صحنه : فرهاد ویلکیجی، موسیقی و خواننده تیتراژ: ابوذر صفاریان و طراح گریم: فریدون پور خلیق و مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی اشاره کرد.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار