محمد شیروانی برای «بیست و یک اینچ» تیزر می‌سازد

محمد شیروانی کارگردان سینما در حال آماده‌سازی تیزر فیلم سینمایی «بیست و یک اینچ» به تهیه‌کنندگی فاطمه غفاری و کارگردانی ابوذر صفاریان است.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی این فیلم سینمایی؛ محمد شیروانی مستندساز و کارگردان سینما به تازگی کار ساخت تیزر فیلم سینمایی «بیست و یک اینچ»، به عنوان نخستین فیلم بلند دیجیتال سینمای ایران را براساس فضای فیلم و با استفاده از صحنه‌های منتخب این اثر سینمایی آغاز کرده که بزودی منتشر خواهد شد.

شیروانی که سال‌ها در حوزه فیلمسازی دیجیتال فعالیت داشته و به عنوان پیشگام سینمای آلترناتیو ایران شناخته شده است، ساخت این تیزر را با هدف حمایت از سینمای دیجیتال که «بیست و یک اینچ» یکی از نمونه‌های پیشرو در این زمینه محسوب می‌شود، بر عهده گرفته است که بزودی آماده خواهد شد. 

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «بيست و يک اينچ» به تهیه‌کنندگی فاطمه غفاری، که پس از 15 سال در گروه سینمایی هنر و تجربه روی پرده رفته، آمده: در زمان پخش یک مسابقه زنده تلویزیونی افرادی که درون استودیوی پخش مسابقه حضور دارند، توسط یک گروه به گروگان گرفته می‌شوند و گروگان‌گیرها  قصد دارند به هر ترتیب شده جلوی قطع شدن برنامه‌ را بگیرند.

 در فیلم سینمایی «بيست و يک اينچ»  بهروز جلیلی، رضا ابری، مرتضی نجاتی، احمد ولیان، بهمن هاشمی، رضا معدنی‌پور، رضا زنجانیان وفا، یاسر انتظامی، محمدرضا کشمیری، چیا بابامیری، مهران گل محمدی، مهناز افشار، میترا علیزاده، لیلا زینعلی، شهره یگانه، احمد بهرامی، علی قهرمانی، محمد حیدری و محسن اویسی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری الهام  فیلم، نویسندگان: ابوذر صفاریان محمد لطفعلی، مدیر تصویربرداری: مرتضی هدایی، تصویربرداران: مرتضی قیدی. رضا طاهری جم، دستیار اول کارگردان: بهمن دادفر، دستیار دوم کارگردان: سپهر سبحانفر، مدیر تولید: رضا زنجانیان، طراح صحنه: فرهاد ویلکیجی، موسیقی و خواننده تیتراژ: ابوذر صفاریان و طراح گریم: فریدون پورخلیق و مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی اشاره کرد.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار