ادعای پاور: روسیه در پی منحرف کردن جهان است

نماینده آمریکا در سازمان ملل مدعی شد روسیه با ارائه پیش‌نویس قطعنامه‌ای درباره سوریه به شورای امنیت، تلاش می‌کند جهان را منحرف کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، سامانتا پاور، سفیر آمریکا در سازمان ملل، روز جمعه گفت روسیه با ارائه پیش نویس قطعنامه‌ای به شورای امنیت، که در آن احترام به حق حاکمیت سوریه درخواست شده است، تلاش می‌کند جهان را منحرف کند. 

پاور پس از نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره پیش نویس قطعنامه پیشنهادی روسیه، گفت مسکو باید به جای ارائه چنین پیش نویس قطعنامه‌ای بر اجرای قطعنامه سازمان ملل متمرکز شود، که ماه دسامبر به تصویب شورای امنیت رسید و در آن نقشه راه بین المللی برای پیشبرد روند صلح سوریه تایید شده است. 

در پیش نویس قطعنامه روسیه به شورای امنیت سازمان ملل احترام به حق حاکمیت سوریه، توقف گلوله باران‌ها و حملات فرا مرزی و همچنین کنار گذاشته شدن تلاش‌ها یا برنامه‌ها برای مداخله زمینی خارجی در سوریه درخواست شده است. 

در این پیش نویس قطعنامه همچنین درخواست شده است از لفاظی‌های تحریک‌آمیز و اظهارات فتنه‌جویانه، که می‌تواند افزایش خشونت‌ها و مداخله در امور داخلی جمهوری عربی سوریه را در پی داشته باشد خودداری شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۱ اسفند ۱۳۹۴
اگر نیروهای مقاومت و روسیه به اشتباه مواضع امریکا و حامیان تروریست را بمباران می کردند و جواب اشتباه کاریهای عمدی انان را می دادند اینقدر گستاخ نمی شدند که یاوه گویی کنند
آخرین اخبار