رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا:

سه مدال طلا و یک برنز در انتظار نمایندگان ایران

در پایان دور مقدماتی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در بانکوک تایلند 3 نماینده کشورمان به فینال رسیدند و یونس سرمستی راهی دیدار رده بندی شد.

سه مدال طلا و یک برنز در انتظار نمایندگان ایران به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  نتایج رقابت های نمایندگان کشورمان در رقابت های صبح روز نخست به شرح زیر است: 
در وزن 57 کیلوگرم یونس سرمستی در دور اول تایف از ترکمنستان را 11 بر صفر و با ضربه فنی شکست داد و در دور دوم کاوانو از ژاپن را 13 بر 2 ضربه فنی کرد. سرمستی در نیمه نهایی مقابل جیتندر از هند 10 بر 8 در یک کشتی پر افت و خیز نتیجه را در سه ثانیه پایانی واگذار کرد و به رده بندی رسید.

در وزن 65 میثم نصیری در دور نخست رودرروی جیاوار ایامسام از تایلند قرار گرفت و با نتیجه 10 بر صفر با ضربه فنی پیروز شد و در دور دوم به مصاف نوری لویف از ازبکستان رفت و با نتیجه 12 بر 2 از سد حریف گذشت. نصیری در دور سوم به مصاف بات چولون از مغولستان رفت و با پیروزی قاطعانه 13 بر 2 حریفش را شکست داد. وی در نیمه نهایی در مصاف با کامویی از ژاپن 11 بر صفر برد و به فینال راه یافت.

در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور اول به مصاف کیتامورا از ژاپن رفت و با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید و در دور دوم یوسوپوف از قرقیزستان را 12 بر یک از پیش رو برداشت. حسین خانی در نیمه نهایی به مصاف دورج وانچیگ از مغولستان رفت و با نتیجه 7 بر صفر برد و به فینال رسید.

در وزن 97 کیلوگرم رضا یزدانی در دور اول به مصاف جانی از تایلند رفت و با نتیجه  10 بر صفر با ضربه فنی، حریفش را شکست داد و در دور دوم 11 بر صفر آباموکاراموف از ازبکستان را برد. یزدانی در نیمه نهایی به مصاف دورج خاند از مغولستان را 7 بر صفر شکست داد و راهی فینال شد. وی در فینال با موسی یف از قرقیزستان مبارزه خواهد کرد.

رقابتهای رده بندی و فینال چهار وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا عصر امروز در شهر بانکوک تایلند برگزار می شود.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار