استقبال از هفتمین جشنواره کارگاه آزاد فیلم خوب خواهد بود

فرهاد توحیدی عقیده دارد که اسم و جایگاه مسعود کیمیایی در سینمای ایران و کارگاه آزاد فیلم به اندازه کافی جذابیت دارد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری هفتمین جشنواره کارگاه آزاد فیلم؛ فرهاد توحیدی در خصوص لزوم برگزاری جشنواره های فیلم کوتاه گفت: با توجه به تعداد قابل توجه مراکز آموزشی در حوزه سینما در کشور، کلاس های آموزشی مراکز عالی، دفاتر انجمن سینمای جوان و آموزشگاههای آزاد سینمایی در اقصی نقاط کشور برگزار می شود و جوانان در رشته های مختلف سینما آموزش می بینند، در نتیجه نیروی انسانی بالایی در عرصه سینمای کشور شکل می گیرد که نیروی اصلی آن جوانی است.

این فیلمنامه نویس افزود: این نیروی آموزش دیده نیازمند این است که کارهایش دیده شود و با توجه به بازخورد آثار جوان های آموزش دیده،  بتوانند کارهای آینده خود را با غنای بشتری دنبال کنند. در نتیجه کارگاه آزاد فیلم و آموزشگاه های دیگر می توانند در دیده شدن جوانان و آثارشان و در نتیجه کمک به سینمای ایران موثر باشند.

وی در خصوص استقبال از جشنواره کارگاه آزاد فیلم از سوی مخاطبان بیان کرد: اسم و جایگاه مسعود کیمیایی در سینمای ایران و کارگاه آزاد فیلم به اندازه کافی جذابیت دارد و از جایگاه بالایی برخوردار است و پیش بینی من بالطبع استقبال مردمی خوب از این جشنواره است.

توحیدی گفت: استقبال خوب به اطلاع رسانی در اقصی نقاط کشور بر می گردد. اگر اطلاع رسانی محدود و پایین باشد میزان شرکت کنندگان و استقبال پایین و چنانچه اطلاع رسانی زیاد و وسیع باشد میزان استقبال چشمگیر خواهد بود.


انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار