قم؛

افتتاح دو کلینیک ویژه تا نیمه شعبان ۹۶ در قم

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم از احداث دو کلینیک ویژه درمانی در بیمارستان های شهید بهشتی و نکویی قم تا نیمه شعبان سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛دکتر اکرمی امروز در آیین کلنگ زنی کلینیک ویژه مرکز آموزشی پژوهشی درمانی شهید بهشتی گفت: این کلینیک ویژه و کلینیک ویژه بیمارستان نکویی در وزارت بهداشت مد نظر بود و در راستای رفع مشکلات زیرساختی و ایجاد فضای خدماتی ایجاد خواهد شد.
 
وی ادامه داد: 7 هزار و 200 متر تفاهمنامه با وزارت بهداشت امضا شد تا در قم کلینیک ویژه داشته باشیم که در مناطق مختلف شهر ایجاد خواهد شد.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: اعتبار اولیه این کلینیک ها اخذ و قرارداد 15 ماهه منعقد شده که بتوانیم تا نیمه شعبان سال 96 شاهد افتتاح از هر دو کلینیگ باشیم.
 
دکتر اکرمی اضافه کرد: مساحت این کلینک ها بیش از 5 هزار متر است و هر کدام در چهار طبقه ایجاد خواهد شد و با توجه به اینکه محدودیت زمانی داریم از همین امروز عملیات اجرایی آغاز می شود.
 
وی گفت: در حال حاضر 125 هزار متر طرح عمرانی در دانشگاه علوم پزشکی در قم داریم و در ایام الله دهه فجر 20 هزار متر انجام شد.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم درپایان خاطرنشان کرد: یکی از پروژه های ما بیمارستان نیروگاه است که امیدواریم هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.
 
شایان ذکراست: دو بیمارستان امیرالمومنین(ع) و امجدی نیز در این مجموعه در حال انجام است که امیدواریم تا سال 96 تکمیل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.