قم؛

برنامه‌های ویژه ترافیکی ایام نوروز در قم

سرپرست اداره کل حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از اجرای برنامه‌های ویژه ترافیکی در سطح شهر در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ عباس صفوی با اشاره به طراحی و نصب تابلوهای اطلاع رسانی در آستانه سال جدید اظهار کرد: در راستای اطلاع رسانی مناسب به مردم و راهنمایی زائرین، در مسیرهای مختلف شهر تابلوهای اطلاع رسانی نصب می‌شود.

وی از ساماندهی و اجرای تابلوهای هدایت مسیر خبر داد و افزود: در بسیاری از مناطق شهر این کار در حال انجام است و در مناطق سه، 6، هفت و هشت قسمت عمده کار انجام شده است.

سرپرست اداره کل حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: این اقدام با رویکرد اطلاع رسانی سریع و آسان مسیرهای منتهی به حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران صورت گرفته است.

وی با تاکید بر ضرورت جانمایی صحیح غرفه‌های فروش میوه نوروزی گفت: در سال‌های گذشته به دلیل جانمایی نادرست برخی غرفه‌های فروش میوه مشکلات ترافیکی در برخی معابر شهر ایجاد می‌شد اما امسال سعی داریم با هماهنگی با سازمان‌های مسئول از این مشکل جلوگیری کنیم.

صفوی توقف وانت بارهای فروش میوه در برخی معابر پرتردد شهر را مورد توجه قرار داد و افزود: توقف این وانت بارها به ویژه در هسته مرکزی شهر مشکلات و گره‌های ترافیکی متعددی ایجاد می کند که باید از این امر جلوگیری شود.

وی نظافت پارکینگ‌های سطح شهر برای استقبال از زائرین را یادآور شد و افزود: برای کنترل ترافیک پنجشنبه پایان سال در آرامستان‌ها نیز تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شده است.

سرپرست اداره کل حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: با توجه به تجربه گره ترافیکی در محور منتهی به قبرستان بقیع، مسیر انحرافی به سمت بلوار ظهور نیز برای این محور در نظر گرفته شده است.

وی کنترل محورهای پرتردد شهر از جمله میدان 72 تن را مورد تاکید قرار داد و گفت: اطلاع رسانی در خصوص پارکینگ‌های سطح شهر از دیگر برنامه‌های ایام نوروز است.

انتهای پیام /ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار