زاهدان ؛

آلودگی های بصری یکی از چالش های زیباسازی در شهرها

رییس کمیسیون بهداشت و خدمات شهر زاهدان گفت: آلودگی های بصری یکی از چالش های زیباسازی در شهرها است و این سازمان اقداماتی را برای رفع این معضل در شهر زازهدان انجام داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عطا الله شه بخش افزود: شهرها مجموعه هایی همچون پارک ها، گردشگاهها، ساختمانها ومراکز تفریحی رادرخودجای داده اند که اگر هر کدام به هر دلیلی نتواند آنگونه که باید جلوه کنند می تواند فضای شهر رازیرسوال ببرد

وی ادامه داد: در این راستا این سازمان اقدام به محو دیوارنوشته های تبلیغاتی وتابلوهای نازیبادر شهر زاهدان کرده است و با خلق طراحی ها و رنگامیزی برروی دیوارها و اماکن عمومی با توجه به شرایط فرهنگی مردم سعی کرده به زیباسازی شهرکمک کند.

وی بااشاره به اینکه فضای شهر زاهدان در آستانه سال نو زیباسازی می شود خاطرنشان کرد:

در این راستا تاکنون بالغ بر 40 هزار و 600 متر مربع نوشته های تبلیغاتی و نوشته های نازیبا در شهر زاهدان پاکسازی شده است .

رییس کمیسیون بهداشت و خدمات شهر زاهدان گفت: ساخت و نصب المان ها، بهسازی پارک ها و بوستان ها ، ایجاد فضای سبز که اعتبار آنها از محل اعتبارات مناطق و شهرداری مرکز تامین شده از دیگر اقدامات این سازمان در حوزه مدیریت و زیبا سازی است .

عطا الله شه بخش افزود: در آستانه سال نو شهرداری ها و شوراهای اسلامی می‌کوشند تا با زیبا نمودن شهر و به وجود آوردن مراکز تفریحی، ساختمان ها، پارک ها و گردشگاه‌ها، محیطی جذاب برای گردشگران، مسافران نوروزی فراهم کنند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.