زاهدان ؛

بیشترین عناوین تخلفات در فضای مجازی

بیشترین میزان پرونده ها برداشت غیرمجاز و کلاهبرداری بوده که در سال جاری ۹۶ درصداز آنها کشف شده است.

بیشترین عناوین تخلفات در فضای مجازیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،زاهدان،سرهنگ حسینی پور بااشاره به اینکه میزان کشفیات پرونده ها ۹۶ درصد رشد داشته است افزود:در سال گذشته میزان کشفیات پرونده ها ۹۲ درصد بوده که در سال جاری به ۹۶ درصد رسیده است.

وی تصریح کرد: نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی نیز در رده بعدی کشفیات قرار داشته که در این راستا پلیس فتا با جدیت با مجرمان برخورد می کند.

وی ادامه داد: ۹۸ درصد پرونده های مزاحمت های اینترنتی نیز در سال جاری کشف شده است.

وی تاکید کرد: پلیس فتا نظارت گسترده ای بر کار کافی نت ها داشته به طوری که در سال گذشته ۱۴۵ مورد بازدید از کافی نت انجام شده که این رقم در سال جاری به ۳۴۵ بازدید افزایش داشته که در این راستا کمتر از ده کافی نت پلمپ شده است.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در سال جاری به دلیل انجام پیشگیری های قوی و همچنین افزایش اطلاعات مردم توسط فتا تعداد پرونده های فضای تولید و تبادل ده درصد کاهش داشته است.

حسینی پور با بیان اینکه هر چقدر اطلاعات مردم بیشتر شود به همان میزان تهدیدات نیز کاسته خواهد شد اظهارکرد: در امر اطلاع رسانی وپیشگیری پلیس فتا عملکرد خوبی داشته به طوری که هر هفته چندین ساعت توسط پرسنل سازمان به مدارس، دانشگاه ها و سایر سازمان ها خدمات آموزشی ارایه می شود.

وی گفت: در سال گذشته میانگین زمان کشف پرونده ها ۱۹ روز بوده که امسال این زمان به نه روز تقلیل یافته که پیشرفت چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/پ


برچسب ها: برداشت ، غیرمجاز ، فضای ، مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار