حسینی نسب: بازیکن سالاری یکی از مشکلات ملوان بود

مربی سابق تیم فوتبال ایران گفت: بازیکن سالار نبودیم اما با بزرگان تیم نرم تر از دیگران برخورد می‌کردم.

مهدی حسین نسب دستیار حمید استیلی در تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص علت جدایی حمید استیلی و کادر فنی‌اش عنوان کرد: اتفاقاتی در انزلی افتاد که از همه مسائلی که تا آن روز پیش آمده بود جدا بود و فرق می‌کرد و این موضوع همراه با مسائل حاشیه‌ای تیم تاثیر بسیار زیادی در نتایج داشت از جمله مسائل حاشیه‌ای  می‌توان به اعتصاب بازیکنان، مشکلات مالی، مشکلات داوری اشاره کرد. به همین دلیل استیلی تصمیمی گرفت که به نفع همه از جمله مردم انزلی و تیم ملوان بود و آن هم تصمیم برای جدایی بود.
 
حسینی نسب افزود: استیلی قصد داشت  جدایی‌اش از ملوان باعث یکدل تر شدن تیم و هواداران شود زیرا مردم و هواداران از برخی مسائل ناراحت بودند ولی با این اتفاق آن‌ها دوباره همه به تشویق تیمشان پرداختند، استیلی هم در هنگام جدایی کاری را انجام داد که شاید هیچ یک از مربیان در دنیا انجام ندهند و آن هم بخشش دستمزد خود بود.
 
مربی سابق تیم فوتبال ملوان در خصوص کارهای صورت گرفته برای این تیم در دوره استیلی اظهار داشت: همه ما مردم انزلی را دوست داشتیم و روزی 7 یا 8 ساعت کار می‌کردیم تا تیم خوبی بسازیم.
 
متاسفانه مشکلاتی که هم اکنون ملوان درگیر آن است از بدو ورود ما به انزلی وجود داشت و  زمانی هم که در  نیم فصل تصمیم گرفتیم تیم را تقویت کنیم نتوانستیم کاری بکنیم زیرا پولی وجود نداشت اما با تمام این  مشکلات جنگیدیم تا بتوانیم کاری برای ملوان و مردم انزلی انجام بدهیم ولی موفق نشدیم و کم کم مورد کم لطفی هواداران قرار گرفتیم در پایان هم تصمیم به جدایی گرفتیم به هر حال امیدواریم تا ملوان به جایگاه واقعی خود برسد.
 
 تاکنون 10 درصد از مبلغ قرارداد دریافت کردم
 
 دستیار حمید استیلی در خصوص میزان دریافتی‌ها از باشگاه گفت: مسئله مالی را در اختیار باشگاه گذاشتیم و خودمان صحبتی نکردیم و خواستیم تابع تصمیمات باشگاه باشیم.
 
 وی در مورد مبلغ دریافتی هم گفت: تاکنون 10 درصد از مبلغ قرار داد را دریافت کردم. 
 
هنگام ورود به ملوان مشکلات این تیم را می‌دانستیم
 
حسینی نسب در پاسخ به این سوال که آیا پیش از پیوستن به ملوان و فوتبال این شهر شناخت داشتید یا خیر، عنوان کرد: شناخت خوبی از ملوان داشتیم زیرا ملوان تیم بزرگی است و ما هم در هنگام ورود به این تیم مشکلات این تیم را می‌دانستیم اما تصور نمی‌کردیم که این مشکلات تا این حد بزرگ و عمیق باشد ما برای ایجاد آرامش در انزلی تلاش زیادی کردیم اما در نهایت موفق نشدیم.
 
 استیلی بازیکن سالار نبود
 
 دستیار مربی مستفقی ملوان بندر انزلی در پاسخ به این سوال که آیا در ملوان بازیکن سالاری وجود دارد؟ آیا این موضوع برای شما مشکلی ایجاد کرد یا خیر عنوان کرد: ما در هر تیمی که حضور داشتیم تلاش کردیم تا تیم را بر اساس خواسته‌مان پیش رویم، زمانی که به تیم جدیدی می‌روید مشکلاتی از این قبیل وجود دارد که با گذشت زمان رفع می‌شود.
 
وی افزود: بازیکنان بزرگی مانند سید جلال رافخایی، پژمان نوری و مازیار زارع در ملوان حضور دارند که بسیار قابل احترام هستند و شاید ما با آن ها نسبت به سایر بازیکنان ملایم تر رفتار می‌کردیم اما استیلی کسی نیست که بازیکن سالار باشد، ما با این مسئله آن طور که فکر می‌کنید برخورد نکردیم اما این موضوع هم یکی از اشکالات بوده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار